وقتی امیلیا کلارک ستاره «بازی تاج و تخت» تا دم مرگ رفت

امیلیا کلارک ستاره سریال «بازی تاج و تخت»‌ اعلام کرد که در سال‌های گذشته دو جراحی خطرناک را از سرگذرانده و تا دم مرگ رفته است.

وقتی امیلیا کلارک ستاره «بازی تاج و تخت» تا دم مرگ رفت

امیلیا کلارک که تا پیش از آغاز سریال «بازی تاج و تخت» در دنیای بازیگری نام و نشانی نداشت و پس از آن به چهره‌ای مشهور تبدیل شد، اعلام کرد که در طول ساخت این سریال پر طرفدار دو جراحی خطرناک مغز را از سر گذرانده است.

او که نخستین بار پس از پایان ساخت فصل اول «بازی تاج و تخت» هنگامی که ۲۴ سال داشت بر اثر آنوریسم مغزی کارش به بیمارستان و جراحی کشید، در این باره نوشت: «درست زمانی که تمام رویاهای کودکی‌ام به حقیقت پیوسته بود،‌ تا دم مرگ رفتم.»

کلارک که تمام عمرش بیماری خاصی نداشت هنگامی دچار این عارضه شد که استرس شدیدی را تجربه می‌کرد که بیشتر آن ناشی از حضور جنجالی‌اش در سریال «بازی تاج و تخت» بود.

بازیگر «ترمیناتور» می‌گوید که تا مدتی پس از جراحی نخست مغز حتی قادر به سخن گفتن نبوده است. البته جراحی بعدی به مراتب گسترده‌تر بود و طی آن بخشی از جمجمه کلارک را برداشتند. او در این باره می‌گوید: «آنچه من تجربه کردم بسیار دهشتناک‌تر از چیزی بود که دنریس تارگرین در «بازی تاج و تخت» پیش رو داشت.»

منبع: خبرآنلاین

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها