رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر مهاجم والنسیا

رودریگو مورنو احتمالا سوژه رقابت رئال و بارسا در تابستان خواهد بود.

 رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر مهاجم والنسیا

رودریگو مورنو می‌تواند جدیدترین سوژه برای رقابت رئال مادرید و بارسلونا در فصل تابستان باشد. بند فسخ قرارداد رودریگو با والنسیا 120 میلیون یورو اعتبار دارد.

بارسا امیدوار است که بتواند درباره این رقم با والنسیا گفت و گو کند. آن ها همچنین باور دارند که رئال مادرید نیز وارد این رقابت خواهد شد اما در هر صورت، بارسلونا قصد ندارد تحت هیچ شرایطی رقمی بالاتر از رقم درج شده در بند فسخ او بپردازد.

رئال مادرید تابستان گذشته و در دوران حضور جولن لوپتگی علاقه خود را به رودریگو ابراز کرده بود. فلورنتینو پرز نیز آماده ارائه پیشنهاد شد اما به نظر تلاشی برای قطعی کردن این انتقال نکرد. والنسیا نیز اصرار به پرداخت شدن مبلغ درج شده در بند فسخ داشت و به این ترتیب انتقالی صورت نگرفت. خود رودریگو نیز به والنسیا در جهت برآورده کردن خواسته های رئال فشاری وارد نکرد.

زین الدین زیدان با آغوشی باز پذیرای رودریگو در تابستان 2019 خواهد بود هرچند او در این پنجره نقل و انتقالاتی اهداف دیگری را نیز دنبال خواهد کرد. در سمت مقابل، ارنستو والورده نیز رودریگو را گزینه ای مناسب جهت تقویت خط حمله بارسا می‌داند. رودریگو یک گلزن ذاتی نیست اما خصوصیات دیگری دارد و والورده نیز سرعت و توانایی بازی او در چند پست هجومی را می‌پسندد. با این حال، در صورت انتقال یوویچ به بارسا بعید است این باشگاه دیگر تلاشی برای جذب رودریگو داشته باشد.

رودریگوی 28 ساله محصول آکادمی رئال مادرید است که از سال 2014 در والنسیا حضور دارد. او یکی از 23 بازیکن اسپانیا در جام جهانی 2018 بود و در این فصل 5 گل در لالیگا به ثمر رسانده است.

منبع: سایت نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها