پوگبا: راشفورد و امباپه آینده های فوتبال هستند

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، معتقد است کیلیان امباپه و مارکوس راشفورد، سوپراستارهای آینده فوتبال هستند

پوگبا: راشفورد و امباپه آینده های فوتبال هستند

پوگبا و امباپه از ارکان اصلی قهرمانی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه بودند و فردا شب در اولین دیدار خروس ها در مقدماتی یورو 2020 مقابل مولداوی هم به میدان خواهند رفت.

راشفورد هم در منچستریونایتد در کنار پوگبا بازی می کند و در ماه های اخیر، همکاری او نتایج خوبی برای شیاطین سرخ رقم زده است.

اکنون پوگبا در مورد شباهت های بین این دو ستاره جوان به یورو اسپورت گفت:" بازی کردن در کنار آنها به من کمک می کند زیرا هر دو سریع هستند. آنها خیلی طلب توپ می کنند و این وقتی صاحب توپ هستم، به من کمک می کند. آنها می خواهند صاحب توپ شوند و من تلاش می کنم تا بهترین پاس را بدهم و آنها کار را تمام کنند؛ بنابراین این به نفع من است.

من بازی کردن در کنار بازیکنان جوان و با استعداد را دوست دارم. آنها آینده فوتبال هستند و همکاری من با آنها خوب است."

پوگبا فصل گذشته به دلیل نمایش های ضعیفش در ترکیب منچستریونایتد با انتقادهای زیادی مواجه شده بود اما معتقد است که قهرمانی در جام جهانی، باعث شده تا رسانه ها تصویر دیگری از او ارائه بدهند.

" بعد از جام جهانی، تصویر دیگری از من ارائه شد. من تلاش کردم تصویر قوی تری از خودم نشان بدهم... یک شخصیت مسئولیت پذیرتر که حرفه ای است. من علیه رسانه ها نبودم. فکر می کردم بی فایده است که علیه آنها صحبت کنم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها