تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتی پاتاوه-اصفهان صحت ندارد

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در محور پاتاوه-اصفهان صحت ندارد، گفت: در پی یک درگیری در یکی از تونل‌های محور پاتاوه-اصفهان، دو خودرو به هم برخورد کردند که این حادثه هیچ زخمی نداشت.

تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتی پاتاوه-اصفهان صحت ندارد

محمد نصیری‌راد اظهار داشت: خبری مبنی بر وقوع تصادف زنجیره‌ای در یکی از تونل‌های محور پاتاوه- اصفهان و زخمی شدن 30 نفر در برخی رسانه‌های محلی منتشر شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: طبق گفته نیروهای راهداری و پلیس استان که در صحنه حاضر بودند در پی یک درگیری در یکی از تونل‌های محور پاتاوه-اصفهان، دو خودرو به هم برخورد کردند که این حادثه هیچ زخمی نداشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 178 راهدار در قالب 23 اکیپ راهداری در 6 هزار و 80 کیلومتر در ایام نوروز به هم‌وطنان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

نصیری‌راد با اشاره به استقرار راهداران تا 17 فروردین ماه 98 در جاده‌های استان، عنوان کرد: 78 ماشین آلات سنگین، 72 مورد نیمه سنگین و 63 دستگاه خودوری سبک در طرح نوروزی راهداران فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 10 اکیپ گشت نامحسوس با همکاری پلیس داریم، ابراز کرد: 83 دستگاه اتوبوس و 726 دستگاه ناوگان سواری در ایام نوروز امسال فعال هستند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها