بارسلونا آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای مهاجم صرب فرانکفورت

بارسلونا قصد دارد گوی سبقت را در راه جذب یوویچ از رقبا برباید.

بارسلونا آماده ارائه پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای مهاجم صرب فرانکفورت

، لوکا یوویچ مهاجم صربستانی بنفیکا که اکنون به شکل قرضی در آینتراخت فرانکفورت حضور دارد موفق شده در تمامی رقابت های این فصل 22 گل به ثمر برساند و توجه باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود معطوف کند.

رئال مادرید به دنبال اوست و چلسی و بایرن مونیخ نیز نگاه ویژه ای به این ستاره 21 ساله دارند اما به نظر می‌رسد که این بارسلوناست که قصد دارد علاقه خود را با ارائه پیشنهادی اولیه برای ادامه مذاکرات در تابستان، جدی تر دنبال کند.

یوویچ دو فصل اخیر را به شکل قرضی در فرانکفورت گذرانده و باشگاه آلمانی خود نیز می‌تواند با پرداخت مبلغی به بنفیکا این انتقال را دائمی کند. یوویچ در در 27 بازی فصل قبل تنها 9 گل به ثمر رساند اما در این فصل جهشی خارق العاده داشته و 15 گل در بوندسلیگا و 7 گل در لیگ اروپا به ثمر رسانده است.

بارسلونا به دنبال جذب جانشینی بلندمدت برای لوئیس سوارز است. یوویچ تک گل فرانکفورت در راه صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ اروپا را وارد دروازه اینترمیلان کرد و شب گذشته در جریان تساوی 1-1 صربستان برابر آلمان، تک گل تیمش را به ثمر رساند. بارسلونا برای اولین پیشنهاد، 50 میلیون یورو را در نظر گرفته اما این رقم ممکن است با توجه به درخواست باشگاه آلمانی، به 60 میلیون یورو هم برسد.

بارسلونا به فعالیت های زودهنگام خود در بازار نقل و انتقالات ادامه می‌دهد. آبی اناری ها پیش از این با قراردادی 75 میلیون یورویی فرانکی دی‌یونگ را از آژاکس به خدمت گرفته بودند و ژان کلیر تودیبو مدافع تولوز نیز به شکل آزاد راهی نیوکمپ شده بود.

منبع: سایت نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها