خروج 3 بازیکن یونایتد در تابستان با نظر سولسشائر

اوله گونار سولسشائر در حال برنامه ریزی برای آینده منچستریونایتد است.

خروج 3 بازیکن یونایتد در تابستان با نظر سولسشائر

اوله گونار سولسشائر از زمان حضور در منچستریونایتد به جای ژوزه مورینیو در ماه دسامبر تاثیر مثبتی در نتایج یونایتد داشته است. او در ابتدا به عنوان مربی موقت در اولدترافورد حضور یافت اما اکنون کمتر کسی نسبت به ادامه کار او در یونایتد تردید دارد.

سولسشائر در دو ماه گذشته جلساتی را با آورام گلیزر، یکی از مالکان باشگاه داشته و همچنین به شکل روزانه جلساتی را با اد وودوارد، نایب رئیس یونایتد برگزار می‌کند. او در این هفته به صراحت اعلام کرد که دیگر تنها به زمان حال فکر نمی‌کند و در حال برنامه ریزی برای آینده ای 5 تا 10 ساله در منچستریونایتد است.

به همین منظور، سولسشائر از اکنون اولویت های نقل و انتقالاتی خود در تابستان را به وودوارد اعلام کرده و در راس این فهرست، نام جیدن سانچو پدیده نوجوان بوروسیا دورتموند دیده می‌شود. میرر گزارش داده یونایتد حاضر است برای کشاندن سانچو به اولدترافورد رکورد نقل و انتقالات فوتبال انگلیس را نیز بشکند.

اما در سمت مقابل، سولسشائر در فکر خلوت کردن ترکیب کنونی نیز هست و ظاهرا نام بازیکنانی که نمی‌خواهد آن ها را در منچستر داشته باشد، به وودوارد اعلام کرده است.

آنتونیو والنسیا، کاپیتان باشگاه، یکی از بازیکنانی است که آماده خروج می‌شود. قرارداد مدافع اکوادوری با یونایتد در این تابستان به پایان می‌رسد و اگرچه در قرارداد او بندی برای تمدید یک ساله گنجانده شده، باشگاه ترجیح داده تا این بند را فعال نکند. مارکوس روخو نیز دیگر بازیکنی است که سرمربی نروژی علاقه ای به ادامه حضور او در اولدترافورد ندارد. مصدومیت ها، دوران حضور روخو در منچستر را تحت تاثیر قرار داده اند و او اکنون اولویت پنجم سولسشائر در خط دفاعی است؛ پستی که احتمالا در تابستان تقویت هم خواهد شد.

اما سومین نام، الکسیس سانجز است؛ بازیکنی که 14 ماه قبل با قراردادی هنگفت به اولدترافورد آمد و اکنون بنابه ادعای دیلی استار، مازاد محسوب می‌شود. سانچز 30 ساله که هفته ای 400 هزار پوند دستمزد می‌گیرد، با مصدومیت های متعددی دست به گریبان بوده و هرگز نتوانسته موثر ظاهر شود. اکنون سولسشائر با فشار بر وودوارد به دنبال راه حل برای بازیکنی است که همچنان سایه ای از دوران خود در آرسنال است و در اندیشه های مربی جایی ندارد.

منبع: سایت نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها