تشییع مظلومانه خواننده‌ای که با هر پیروزی ورزشی آهنگش را شنیدیم

امید جعفری خواننده جوان کشورمان که هر پیروزی ورزشی با صدای او گره می‌خورد در آخرین روز سال ۹۷ براثر بیماری درگذشت. امروز مراسم تشییع این خواننده کم‌کار ولی بسیار تاثیرگذار از غسالخانه بهشت زهرا انجام شد.

تشییع مظلومانه خواننده‌ای که با هر پیروزی ورزشی آهنگش را شنیدیم

امید جعفری خواننده جوان کشورمان که هر پیروزی ورزشی با صدای او گره می‌خورد در آخرین روز سال ۹۷ براثر بیماری درگذشت. امروز بدون کوچک‌ترین بزرگداشت و حتی پوشش خبری مراسم تشییع این خواننده کم‌کار ولی بسیار تاثیرگذار از غسالخانه بهشت زهرا انجام شد.

امید جعفری، خواننده جوان که اثر معروف او به نام «بر طبل شادانه بکوب» پس از پیروزی‌های ورزشی ایران از تلویزیون پخش می‌شد، بر اثر بیماری درگذشت.

امروز اول فروردین سال 98 جنازه این هنرمند در سکوت خبری تشییع شد و فردا دوم فروردین مراسم ختم او در مسجد امام خمینی فاز 2 شهرک اکباتان برگزار می‌شود.

«سمفونی ایران»، «دعا»، «دخترک قالیباف » و «مهر میهن» از دیگر قطعات اجرا شده توسط این خواننده است که در عنفوان جوانی به علت بیماری درگذشت.

تا کنون در مورد جزئیات بیماری وی و چگونگی مداوا و خبرهایی در این باره از این جوان هنرمند منتشر نشده و اکنون بعد از درگذشت وی خبر فوت ناگهانی او همه کسانی که آهنگ «بر طبل شادانه بکوب» را شنیده‌اند متاثر شدند ، چراکه همه با این ترانه خاطره دارند و با هر پیروزی و افتخاری که ورزشکاران قهرمان کشورمان کسب می‌کردند آهنگ امید جعفری احساسات غرورآفرین مردم رو صد چندان می‌کرد.

افسوس که این نوع برخورد مسولان با هنرمندان کشورمان که هرکدام به نوبه خود بخشی از خاطرات مردم ایران زمین را رقم زده‌اند درخور شان ایشان نیست. روحش شاد و یادش گرامی.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟