حذف سه بانوی پینگ پنگ باز ایران از مسابقات بین المللی عمان

سه بانوی پینگ پنگ باز ایران از بخش انفرادی مسابقات بین المللی تنیس روی میز عمان حذف شدند و تنها پریناز حاجیلو به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

حذف سه بانوی پینگ پنگ باز ایران از مسابقات بین المللی عمان

در روز دوم مسابقات بین‌المللی عمان که امروز (پنج شنبه) برگزار شد، بانوان ایران در دو بخش انفرادی زیر ۲۱ و بزرگسال به مصاف حریفان خود رفتند. اما در نهایت سه نفر از آنها با قبول شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند. تنها پریناز حاجیلو بود که در بخش زیر ۲۱ سال موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در بخش زیر ۲۱ سال مهشید اشتری سه بر یک برابر نماینده سنگاپور شکست خورد و حذف شد. در ادامه ملیکا کرمی هم سه بر صفر مغلوب مریم الهودابی از مصر شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما پریناز حاجیلو با پیروزی سه بر صفر برابر نماینده مصر به یک هشتم نهایی صعود کرد. او در این مرحله از ساعت ۱۰و ۴۵ دقیقه فردا به مصاف نماینده بلاروس می‌رود.

در بخش انفرادی بزرگسالان ندا شهسواری با شکست سه بر صفر برابر پینگ‌پنگ باز هندی از دور رقابت‌ها حذف شد. مهشید اشتری نیز در اولین بازی خود سه بر یک مغلوب نماینده مصر شد و در ادامه با همین نتیجه به پینگپنگ باز اسلواکی باخت تا او هم دیگر حذف شده ایران باشد. ملیکا کرمی هم سه بر صفر برابر نماینده هند شکست خورد و از دو رقابت‌ها کنار رفت.

تیم دو نفره ملیکا کرمی و پریناز حاجیلو در بخش دوبل این مسابقات تا ساعتی دیگر برابر حریف خود به میدان می‌رود.

در روز نخست این مسابقات هم دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران دو پیروزی و ۱۰ شکست به دست آوردند.

مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز عمان از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و در بخش بانوان ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی چهار نماینده ایران هستند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها