۴۰۰ مدرسه در سطح استان یزد میزبان مسافران نوروزی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اسکان ۵ هزار نفر از مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی یزد گفت: قریب به ۴۰۰ مدرسه در سطح استان یزد میزبان مسافران نوروزی است.

۴۰۰ مدرسه در سطح استان یزد میزبان مسافران نوروزی است

با شروع سال جدید و تعطیلی‌های نوروز هر سال بسیاری از مدارس آموزش و پرورش آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می‌شوند و اقدامات قابل توجهی در چند روز مانده به ایام نوروز انجام می‌دهند.

آموزش و پرورش استان یزد نیز به مانند دیگر استان‌ها به دنبال فراهم آوردن مکانی شایسته برای میزبانی میهمانان نوروز هستند و از قریب یک ماه پیش تاکنون اقدام به آماده سازی مدارس کردند.

عباسعلی دانافر با اشاره به آمادگی 380 مدرسه آموزش و پرورش در راستای اسکان میهمانان نوروزی در سطح استان یزد اظهار داشت: این مدارس با هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش آماده ارائه خدمت به میهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه در روز 29 اسفندماه قریب به 5 به هزار نفر از مسافران نوروزی در مدارس و مراکز رفاهی استان یزد اسکان یافتند تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در راستای سهولت در ثبت نام و پذیرش مسافران نوروزی پایگاه‌های متعددی را در سراسر استان راه اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 17 پایگاه ثبت نام و پذیرش فعال در سطح استان یزد در حال پذیرش مسافران نوروزی هستند که 2 پایگاه آن در ناحیه یک و دو یزد مستقر هستند و کارهای مربوطه را پیگیری می‌کنند.

دانافر با اشاره به فعالیت قریب به 850 نفر از همکاران فرهنگی در استان یزد در ایام نوروز گفت: این همکاران محترم در ستادهای مختلف و در سطح استان یزد امور مربوط به اسکان‌های نوروزی را ساماندهی و پیگیری می‌کنند که در این خصوص بازدیدهای سرزده‌ای نیز انجام می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله بتوانیم در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم گام برداریم و امسال را نیز به مانند سال‌های گذشته در خدمت رسانی به میهمانان نوروزی فعالیت‌های مورد نظر این عزیزان را فراهم آوریم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها