بادیگاردها و بنز جنجالی خانم بازیگر+فیلم


1 فروردین 1398 - 16:33
5c938b84ab843_2019-03-21_16-33
شقایق دلشاد، بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و آنطور که به نظر می‌آید مصاحبه‌ای ترتیب داده تا حرف‌هایش را درباره بادیگاردها و ماشین بنزش بزند و بگوید من اینها را دارم و شما ندارید!

بازیگر سریال "شهرزاد" از بادیگاردها و ماشین بنزش فیلم گرفته و تا توانسته فخر فروخته. البته هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند اما به نظر می‌رسد شقایق خانم با ایجاد حاشیه برای خودش به دنبال شهرت می‌گردد.ما که ندیدیم هنرمندان طراز اول‌مان هیچ‌وقت از این کارها بکنند! اما به هر حال دارندگی است و برازندگی.

شقایق دلشاد، بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و آنطور که به نظر می‌آید مصاحبه‌ای ترتیب داده تا حرف‌هایش را درباره بادیگاردها و ماشین بنزش بزند و بگوید من اینها را دارم و شما ندارید!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 فروردین 1398 - 16:33

بازیگر سریال "شهرزاد" از بادیگاردها و ماشین بنزش فیلم گرفته و تا توانسته فخر فروخته. البته هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند اما به نظر می‌رسد شقایق خانم با ایجاد حاشیه برای خودش به دنبال شهرت می‌گردد.ما که ندیدیم هنرمندان طراز اول‌مان هیچ‌وقت از این کارها بکنند! اما به هر حال دارندگی است و برازندگی.

منبع: خبرآنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


10

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1398/2/6 -12:31

این نمونه آدمها دچار یک نوع مریضی روحی،و روانی هستند که متاسفانه این خانم تو هنرمندان برخورده هنرمند. فردین ،ناصر خان،پوری،بنائی ،ایرج قادری ،رضا عطاران،مهران مدیری،،کشاورز،ووووووووووووووووووو با اون همه شهرت و جایگاهی،که داشتن و دارن سعی کردن مردمی بمونن و نه فخر بفروشن

سناتور 4 0 پاسخ 1398/1/28 -12:24

چقدر ما بدبخت شدیم که همچین ادمای شدن هنرمندانمون هرجا که میری یکیشون اومده یه نظری داده .اینا واقعا فکر میکنن کی هستن بی سوادای غربزده

حمید رضا 1 0 پاسخ 1398/1/26 -01:56

اخه خانم شما کدوم جایزه بین المللی یا کدوم فیلم یا سریال رو بازی کردی که در حد یه سلبریتی درجه یک باشی که خدارو رو شکر همچین کارایی ازت بر نمیاد تواگه بخای تو هنر سینما ،نه جهانی تو همین ایران خودمون حتی جزءپنجاه تا بازیگر اول هم نیستی معلومه با این خاله زنک بازیایی که داری در میاری واین فخر فروشی عجیبی که نشون میدی تا همینجا هم با پول و اینکه از جاهای خصوصیت مایه گذاشتی اومدی بالا

فاطمه 1 0 پاسخ 1398/1/25 -14:58

ان شاء ا... خداوند یکتا همه ما مخلوقین را هدایت فرماید،ـاز جمله این خانم بازیگر

پریسا داوری 3 0 پاسخ 1398/1/25 -10:00

متاسفم برای اینچنین خودشیفته هایی که فکر می کنند جایگاهی توی هنر کشور دارند!!!!!! من اصلا این خانم را نمی شناسم و اگر نمی خوندم (اصلا یادم نبود که بازیگر نقش چندم پرستار شیرین بود)???????????? بنده خدا فکر می کنه اگه بیرون توی اجتماع بیاد خیلی ها می شناسنش???????

علی قدوسیان 1 0 پاسخ 1398/1/23 -22:47

ملزم چطوری؟

محمد 1 0 پاسخ 1398/1/17 -19:29

توروخدا ببین کار به کجا کشیده سواد زیر صفر ملزم اخه؟!؟!؟؟

لیدا ضرابی 5 0 پاسخ 1398/1/6 -02:16

تو چند تا فیلم بازی کردی اینجوری پوز میدی?اااااااششششششششههههههه

مینا 2 5 پاسخ 1398/1/4 -17:30

احساس میکنم صحبتهاش کامل پخش نشده و یک مقدار شیطنت رسانه ای درش دیده میشه....

ا 4 0 پاسخ 1398/1/4 -00:00

جنسش خوب بوده...!!

حسن شاملی 8 0 پاسخ 1398/1/3 -19:19

واقعا متاسفم،این نشون میده شماازلحاظ شخصیت یه چیزی کم داری که میخای با اینا به دست بیاری ،زیاد تلاش نکنه شخصیت یه چیز ذاتیه

فهیم 18 0 پاسخ 1398/1/2 -20:45

من اصن این خانم رو نمیشناسم، با اینکه الان قیافه ش رو ديدم، بازم تو خيابون ببینم تشخيصش برام سخته، چون شناس نیست مشخصه تحصیلات درست و حسابی نداره که به ملزَم ،ميگه ملزِم بی سواد تازه به دوران رسیده ???????

م.م.ب. 16 0 پاسخ 1398/1/2 -14:33

از ته دل براتون متاسفم. امیدوارم حس خود بزرگ بینی شما و غرور و فخر بیجاتون به زودی درمان بشه.

متاسفم 16 1 پاسخ 1398/1/2 -11:54

تازه به دوران رسیده

م. راد 1398/1/24 -17:38

این دقیقا فرهنگ زمان جاهلیت هست. بدبخت تر از این جاهل کسانی هستند که برای همچین شخصیتهای عقب مانده ای کف می زنند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
پیشنهاد ما
تعدد احزاب نشان دهنده روحیه استبداد زدگی است/ مسیح علی‌نژاد زبان گویای جامعه زنان نیست/ لزوم نگرش جنسیتی برای حل آسیب‌های اجتماعی
روایت خبرفوری از زندگی‌هایی که به گل نشستند/ «او» که آمد، انگار آخرالزمان شد
واکنش هادی غفاری به صحبت‌های جنجالی سعید قاسمی/ امثال ایشان خاله خرسه‌هایی هستند که انقلاب را به زیر می‌کشند/ به مردم بگوید زمان جنگ کجا بوده؟
شعارهای دولت در زمینه زنان قابلیت اجرا نداشت/ آقای روحانی در شرایط یاس مفرط کار را بر عهده گرفت/ دولت باور و اعتقاد قلبی به مشارکت زنان نداشت/ انتخاب خانم ابتکار برای حفظ دوز اصلاح‌طلبی کابینه بود
مروی: سال 53 یک حالت عاطفی بین من و آقای رئیسی به وجود آمد/ آقای رئیسی اگر اراده می‌کرد، از راه قانونی می‌توانست خانه آنچنانی داشته باشد اما...
ما حتی به بیت رهبری هم پیامک ارسال کردیم/ کجای قانون پیام دادن را جرم تلقی کرده است؟ / وقتی کارد به استخوان مردم برسد، فعالیت‌هایمان را عمومی می‌کنیم
اروپا در انتخاب بین ایران و آمریکا مردد است/ اینستکس جدی‌ترین اقدام اروپا جهت حمایت از برجام بود/ آیا در سال جاری برجام از بین می‌رود؟