بادیگاردها و بنز جنجالی خانم بازیگر+فیلم


1 فروردین 1398 - 16:33
5c938b84ab843_2019-03-21_16-33
شقایق دلشاد، بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و آنطور که به نظر می‌آید مصاحبه‌ای ترتیب داده تا حرف‌هایش را درباره بادیگاردها و ماشین بنزش بزند و بگوید من اینها را دارم و شما ندارید!

بازیگر سریال "شهرزاد" از بادیگاردها و ماشین بنزش فیلم گرفته و تا توانسته فخر فروخته. البته هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند اما به نظر می‌رسد شقایق خانم با ایجاد حاشیه برای خودش به دنبال شهرت می‌گردد.ما که ندیدیم هنرمندان طراز اول‌مان هیچ‌وقت از این کارها بکنند! اما به هر حال دارندگی است و برازندگی.

شقایق دلشاد، بازیگر و مدل ایرانی به تازگی ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و آنطور که به نظر می‌آید مصاحبه‌ای ترتیب داده تا حرف‌هایش را درباره بادیگاردها و ماشین بنزش بزند و بگوید من اینها را دارم و شما ندارید!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 فروردین 1398 - 16:33

بازیگر سریال "شهرزاد" از بادیگاردها و ماشین بنزش فیلم گرفته و تا توانسته فخر فروخته. البته هیچ اشکالی ندارد که هنرمندان بادیگارد و بنز داشته باشند اما به نظر می‌رسد شقایق خانم با ایجاد حاشیه برای خودش به دنبال شهرت می‌گردد.ما که ندیدیم هنرمندان طراز اول‌مان هیچ‌وقت از این کارها بکنند! اما به هر حال دارندگی است و برازندگی.

منبع: خبرآنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


10

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
دینا 0 0 پاسخ 1398/4/27 -01:28

خوبه فقط دو دقیقه از یک قسمت سریال شهرزاد و بازی کرده اگه نقش اول بود چکار می کرد??!!! در کل دوست داشتم خدا خیرش بده باعث خنده ی یه ملت شد

مهدیار تقی پور 2 0 پاسخ 1398/2/22 -23:22

هههههه ببین خیلی اوسکل و عقده ای هستی دلشاد خخخ

ارجمند 4 0 پاسخ 1398/2/21 -16:22

حالا خوبه سیاهی لشگر نقش سوم هم نبودی. اگه جای خاله شادونه بودی که با چوب و چماق مردمو میزدی.??

امیر علی 1 1 پاسخ 1398/2/20 -23:29

فتبارک الله احسن الخالقین

کاخ سفید واس ماست 3 0 پاسخ 1398/2/10 -01:06

نمیدونم والا ما اوشگولیم آیا .اینا اوشگولن آیا .این وسط کی اوشگوله که به اینا اینقدر رو داده اینقدر جرات داده که وسط هرجایی و واسه خودشون پاتوق کردن و هر دری وری رو میگن و مردم رو تحقیر میکنن .یه سری سلبریتیه بی هویت به درد نخور بی سواد که جر میدن خودشون رو با یک دست بلوز شلوار دهاتی تو جشنواره ها نمایش بدن یا ضعف دارن تا چندتابولدزر دست اموز و به عنوان بادیگارد با خودشون یدک بکشن والا من قبل این کلیپ اصلا این خانوم رو نمیشناختم هدفهامون تو جامعه زیر پای هر بی ارزش تباری له شده آیا ما هدفمون از برگزاری جشنواره فیلم فجر کشوری یا جهانی همین چندتا عکس تیپ و زامبی بازی و بادیگارد نشون دادن بود چقدر بدبخت شدیم که بازیگره زن از چندماه پیش فکر میکنه به کدوم طراح بدم بلوز زیر مانتومو طراحی کنه که چی خودشم میدونه که نه جایزه میبره نه چیزی فقط صرف یک عکس تاخودی نشون بده

محمد 4 0 پاسخ 1398/2/6 -12:31

این نمونه آدمها دچار یک نوع مریضی روحی،و روانی هستند که متاسفانه این خانم تو هنرمندان برخورده هنرمند. فردین ،ناصر خان،پوری،بنائی ،ایرج قادری ،رضا عطاران،مهران مدیری،،کشاورز،ووووووووووووووووووو با اون همه شهرت و جایگاهی،که داشتن و دارن سعی کردن مردمی بمونن و نه فخر بفروشن

سناتور 9 0 پاسخ 1398/1/28 -12:24

چقدر ما بدبخت شدیم که همچین ادمای شدن هنرمندانمون هرجا که میری یکیشون اومده یه نظری داده .اینا واقعا فکر میکنن کی هستن بی سوادای غربزده

حمید رضا 2 0 پاسخ 1398/1/26 -01:56

اخه خانم شما کدوم جایزه بین المللی یا کدوم فیلم یا سریال رو بازی کردی که در حد یه سلبریتی درجه یک باشی که خدارو رو شکر همچین کارایی ازت بر نمیاد تواگه بخای تو هنر سینما ،نه جهانی تو همین ایران خودمون حتی جزءپنجاه تا بازیگر اول هم نیستی معلومه با این خاله زنک بازیایی که داری در میاری واین فخر فروشی عجیبی که نشون میدی تا همینجا هم با پول و اینکه از جاهای خصوصیت مایه گذاشتی اومدی بالا

فاطمه 2 0 پاسخ 1398/1/25 -14:58

ان شاء ا... خداوند یکتا همه ما مخلوقین را هدایت فرماید،ـاز جمله این خانم بازیگر

پریسا داوری 5 0 پاسخ 1398/1/25 -10:00

متاسفم برای اینچنین خودشیفته هایی که فکر می کنند جایگاهی توی هنر کشور دارند!!!!!! من اصلا این خانم را نمی شناسم و اگر نمی خوندم (اصلا یادم نبود که بازیگر نقش چندم پرستار شیرین بود)???????????? بنده خدا فکر می کنه اگه بیرون توی اجتماع بیاد خیلی ها می شناسنش???????

علی قدوسیان 2 0 پاسخ 1398/1/23 -22:47

ملزم چطوری؟

محمد 2 0 پاسخ 1398/1/17 -19:29

توروخدا ببین کار به کجا کشیده سواد زیر صفر ملزم اخه؟!؟!؟؟

لیدا ضرابی 6 0 پاسخ 1398/1/6 -02:16

تو چند تا فیلم بازی کردی اینجوری پوز میدی?اااااااششششششششههههههه

مینا 2 5 پاسخ 1398/1/4 -17:30

احساس میکنم صحبتهاش کامل پخش نشده و یک مقدار شیطنت رسانه ای درش دیده میشه....

ا 4 0 پاسخ 1398/1/4 -00:00

جنسش خوب بوده...!!

حسن شاملی 10 0 پاسخ 1398/1/3 -19:19

واقعا متاسفم،این نشون میده شماازلحاظ شخصیت یه چیزی کم داری که میخای با اینا به دست بیاری ،زیاد تلاش نکنه شخصیت یه چیز ذاتیه

فهیم 21 0 پاسخ 1398/1/2 -20:45

من اصن این خانم رو نمیشناسم، با اینکه الان قیافه ش رو ديدم، بازم تو خيابون ببینم تشخيصش برام سخته، چون شناس نیست مشخصه تحصیلات درست و حسابی نداره که به ملزَم ،ميگه ملزِم بی سواد تازه به دوران رسیده ???????

م.م.ب. 19 0 پاسخ 1398/1/2 -14:33

از ته دل براتون متاسفم. امیدوارم حس خود بزرگ بینی شما و غرور و فخر بیجاتون به زودی درمان بشه.

متاسفم 18 1 پاسخ 1398/1/2 -11:54

تازه به دوران رسیده

م. راد 1398/1/24 -17:38

این دقیقا فرهنگ زمان جاهلیت هست. بدبخت تر از این جاهل کسانی هستند که برای همچین شخصیتهای عقب مانده ای کف می زنند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
سازوکار حزبی برای بررسی پرونده اخلاقی مدیران اصلاح طلب نداریم / «نجفی» عضو کارگزاران بود، چرا از انتصاب او حمایت کردند؟ / حاشیه های اخلاقی مدیران، اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد
بنیاد مستضعفان؛ سازمانی با بیش از 56 هزار میلیارد درآمد؟ / از شایعه ساخت باشگاه در دبی تا هزینه 100 میلیارد تومانی برای یک ساختمان
آمریکایی‌ها معتقدند ظریف سرشان کلاه گذاشته / ترامپ برای انتخابات به عکس یادگاری با روحانی نیاز دارد / آمریکا در جنگ با ایران پیروز نمی‌شود
بیت‌کوین چیست و چگونه کار می‌کند؟ / معرفی کامل این ارز دیجیتال