شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است

‌عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است و نباید مانند شعار سال‌های گذشته نسبت به آن بی توجه بمانیم.

شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است

‌‌سید جواد ساداتی نژاد در این باره اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی، دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را در این بیانیه روشن کرده است که نگاهی به آینده روشن کشور دارد که یک اثر معمولی نیست و در شعار امسال و سخنرانی آینده تفسیر خواهد شد.

وی افزود: شاخص مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این است که خطاب به مردم نوشته شده و رهبر فرزانه انقلاب، مطالبه خود را به مردم سپرده است در حالی که سیاست‌های قبلی مثل اقتصادی مقاومتی به دولت ابلاغ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ویژگی دیگر این بیانیه، توجه به جوانان است که آنها باید به میدان بیایند و در این مسیر نیز مشکلی از نظر قانون وجود ندارد که تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان بستر مناسبی برای تحقق این فراز از بیانیه رهبری است.

وی تصریح کرد: شعار رونق اقتصادی و بیانیه گام انقلاب باید در با توجه به شرایط هر منطقه بومی سازی شود در غیر این صورت، که مانند شعار سال های قبل فقط روی بنر‌ها می ماند و در طول سال تنها به تکرار این شعار بسنده می‌شود و در میدان عمل کاری انجام نمی‌شود.

ساداتی نژاد با بیان اینکه هر زمان که فرمایش‌های رهبر جامعه بر زمین بماند، ملت هم بر زمین می‌خورد، گفت: تصمیم گرفته شده است که در سال آینده با کمک جوانان یک گروه اندیشه ورزی در کاشان برای اجرای این منویات تشکیل شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها