استاندار کرمان: همه دستگاه‌های استان موظف به فعالیت مضاعف در راستای رونق تولید هستند

استاندار کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر در بخش صنعت تعداد زیادی از واحدهای تولیدی استان راکد و یا نیمه تعطیل هستند گفت: در سال ۹۸ همه دستگاه‌های استان موظف به فعالیت مضاعف در راستای رونق تولید هستند.

استاندار کرمان: همه دستگاه‌های استان موظف به فعالیت مضاعف در راستای رونق تولید هستند

محمد‌جواد فدایی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "رونق تولید" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: به جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه مردم و همچنین رفع نیازهای مردم نیاز به تولید در استان کرمان داریم.

وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن، اشتغال، رونق تولید، رفع فقر، تنظیم بازار و رفع مشکلات ناشی از کم‌آبی و خشکسالی از اولویت‌های سال جدید در استان کرمان است گفت: با توصیه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال جدید به نام "رونق تولید" امیدوارم که همه دستگاه‌های استان به این موضوع اهمیت داده و تلاش کنند تا تمام واحدهای تولیدی استان فعال شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر در بخش صنعت تعداد زیادی از واحدهای تولیدی استان راکد و یا نیمه تعطیل هستند افزود: در سال 98 همه دستگاه‌های استان موظف به فعالیت مضاعف در راستای رونق تولید هستند و در این زمنیه همکاری بیشتر بانک‌ها و مشارکت معینهای اقتصادی استان را نیاز داریم تا به رونق تولید در استان برسیم.

وی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف، اصلاح ساختار اداری و دست یافتن به سیستم اداری پویا و کارا باید انجام شود خاطر‌نشان کرد: سال 98 باید سال رونق و توسعه اقتصادی و حل مشکلات اساسی استان باشد که در این زمینه می‌توان از امکانات زیادی که در استان وجود دارد، استفاده کرد و به موفقیت‌های مورد نظر دست یابیم.

فدایی با تاکید بر اینکه ساختن استان نیاز به همکاری تمامی مردم و گروه‌ها دارد گفت: از همه مردم به‌ویژه نخبگان، دانشگاهیان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیر‌دولتی می‌خواهم که تمام توان، ظرفیت و استعداد خود را برای اجرای برنامه‌ها و توسعه و رشد استان بگذارند و در اجرای این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها