روایتی از جشن عروسی دختر رئیس‌جمهور/ اکرمی: مراسم به صرف شربت و شیرینی و بدون شام برگزار شد


1 فروردین 1398 - 09:46
5c932c342c3c0_2019-03-21_09-46
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مراسم جشن عروسی دختر رئیس جمهور عصر یک روز تابستان سال ۹۷ برگزار شد، پذیرایی مراسم هم بسیار ساده و معمولی شامل میوه، شیرینی، شربت و بستنی بود، بدون شام.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره روایت خود از جشن ازدواج دختر رئیس جمهور گفت: مطلع شدیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دختر سومش را می خواهد به خانه بخت بفرستد. من هم به عنوان دوست قدیمی دعوت شدم. وقتی شرکت کردم دیدم تعدادی  در قسمت آقایان برای حضور در این مراسم جشن عروسی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه مراسم جشن عروسی دختر رئیس جمهور عصر یک روز تابستان سال ۹۷ برگزار شد، افزود: پذیرایی مراسم هم بسیار ساده و معمولی شامل میوه، شیرینی، شربت و بستنی بود، بدون شام. داماد اینها را تهیه کرده بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره شخصیت های سیاسی مدعو در این مراسم نیز یادآور شد: افرادی همچون معاون اول، مسئول بنیاد شهید، دکتر ظریف و عده ای از روحانیون نزدیک حضور داشتند. شاید همه مراسم دو ساعت بیشتر نبود. هیچ خواننده، گوینده یا مداح هم نداشت. ما هم در این مدت نشستیم و گفتگو کردیم، بعد هم که مراسم به پایان رسید  به خانه برگشتیم.

وی درباره این موضوع که رهبر معظم انقلاب توصیه داشتند رئیس جمهور وصف مراسم ازدواج دخترش را برای مردم بازگوید، بیان کرد: من هم این خبر را شنیده ام.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مراسم جشن عروسی دختر رئیس جمهور عصر یک روز تابستان سال ۹۷ برگزار شد، پذیرایی مراسم هم بسیار ساده و معمولی شامل میوه، شیرینی، شربت و بستنی بود، بدون شام.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c932c342c3c0_2019-03-21_09-46
1 فروردین 1398 - 09:46

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درباره روایت خود از جشن ازدواج دختر رئیس جمهور گفت: مطلع شدیم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دختر سومش را می خواهد به خانه بخت بفرستد. من هم به عنوان دوست قدیمی دعوت شدم. وقتی شرکت کردم دیدم تعدادی  در قسمت آقایان برای حضور در این مراسم جشن عروسی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه مراسم جشن عروسی دختر رئیس جمهور عصر یک روز تابستان سال ۹۷ برگزار شد، افزود: پذیرایی مراسم هم بسیار ساده و معمولی شامل میوه، شیرینی، شربت و بستنی بود، بدون شام. داماد اینها را تهیه کرده بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره شخصیت های سیاسی مدعو در این مراسم نیز یادآور شد: افرادی همچون معاون اول، مسئول بنیاد شهید، دکتر ظریف و عده ای از روحانیون نزدیک حضور داشتند. شاید همه مراسم دو ساعت بیشتر نبود. هیچ خواننده، گوینده یا مداح هم نداشت. ما هم در این مدت نشستیم و گفتگو کردیم، بعد هم که مراسم به پایان رسید  به خانه برگشتیم.

وی درباره این موضوع که رهبر معظم انقلاب توصیه داشتند رئیس جمهور وصف مراسم ازدواج دخترش را برای مردم بازگوید، بیان کرد: من هم این خبر را شنیده ام.

منبع: خبر آنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 30
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سلطان 0 0 پاسخ 1398/1/20 -14:03

انشاالله هر کسی ومسؤلی بحق این مردم مظلوم ظلم میکنه وحقه مردم را میخورن مطمئن باشن بیاریه خدا بزودی به سره خودشان می آید

سلام با اينا فيلم بازي كردنه مشكل مملكت ومردم باشام ندادن ايشون حل نميشه كاش عوض ست كردن رنگ مو باا ريشش به فكر مشكلات مردم بيچاره بود 1 0 پاسخ 1398/1/3 -12:49

با شام ندادن مشكل ملت حل نميشه ايشون اينقدر به فكر ست كردن مو باريشش هست يه كم به فكر حل مشكلات مردم بود وضع خيلي بهتر از الان بود بعدم اون اختلاس كه برادرشون انجام دادن پول ميليونها پرس غذاست اين فيلما ديگه جواب نميده

کاربر ناشناس 1398/1/11 -19:23

جام زهر برای همه مسولین در حال اماده شدن است دیروزود داره ولی سوخت وسوز نداره.

بهروز اله یاری از قزوین 1 0 پاسخ 1398/1/2 -21:53

اسلام خدمت رییس جمهور عزیز اگر به جای شما بودم بهرییس جهاد کشاورزی دستور می دادم به روستاییان که دارای سالن دامداری به صورت سنتی وصنعتی هستند وام خوداشتعالی برای خرید وپرورش گاو گوشتی و شیری بدهند تا مثل اول گوشت وشیر تولید کنند ونیازی نباشد از اروپا گوشت وارد کنند با تشکر روستایی هستم

مهشید 4 1 پاسخ 1398/1/2 -18:11

اونایی که مملکتو به اینجا رسوندن مث بقیه راندخواریاشون و بقیه پولشویی هاشون کاشکی اونا رو هم بی ریا و ساده خرج میکردن...نه اینجوری با یه عروسی که پشت پرده مشخصه شاهانه گرفته شده..ظاهر نمایی میکنید......بخدا مردم خسته وظله شدن ازین مملکت و دولتمردانی که پول اونا رو میریزین تو گلوی سوریه و لبنان .....بخاطر چاپلوس نشون دادن خودتون......

رضا احمدي 1398/1/3 -12:53

دمت گرم گل گفتي????????جانم فداي ايران

انتظاری 0 3 پاسخ 1398/1/2 -14:26

چرا شام ندادند ؟

رضااحمدي 1398/1/3 -12:52

برا ظاهر سازي وفيلم بازي كردن نميخواد اين فيلمه وو در بياره اگه راست ميگه تكليف برادر اختلاس گرشو روشن كنه???

مهدی یزدی 1 0 پاسخ 1398/1/2 -13:11

سلام .بنظرمن به این گفته هاکاری ندارم که ظا هریه ویا ...ولی بنظر من باید گفته بشه شاید روی بعضی اثربگذاردویکنفرهم که اسراف نکند کافیه .

علی 5 0 پاسخ 1398/1/2 -12:48

ای کاش از روی فرش طلا راه میفتند ولی مملکت را به این روز نمی انداختن

احمد 1 2 پاسخ 1398/1/2 -09:27

رعایت ظاهر خوبه

میثم 4 0 پاسخ 1398/1/2 -06:16

بعد عروس و داماد ماه عسل کجا رفتن این هم بگید خوب میشه.

محمودمحمدی 3 0 پاسخ 1398/1/2 -03:48

البته که همینطور صحیح است جای تعجب هم نداره منم عروسیم فقط شام وسیب پرتقال دادم .(شربت شیرینی بستنی)جای شام خیلی.........?

جواد 2 0 پاسخ 1398/1/2 -02:38

حاجی شام دعوتت نکردن???

علی 4 0 پاسخ 1398/1/2 -01:45

چقدر ما ساده ایم عروسی اصلی کجا بودبرادرروحانی که فقط ماهی چند میلیون داره واسه ریشش خرج میکنه

رضااحمدي 1398/1/3 -12:58

عالي نوشتي اينا مات رو چي فرض كردن از ست كردن مو باريشش نمگيزره از شام عروسي دخترش بگذره راستي از داداشش چه خبر باپولهايي اختلاس حال ميكنه يا كمه ???

محمد 3 0 پاسخ 1398/1/2 -01:09

داداش حسن عروسی دختر خانم شما هیچ ربطی به سفره خالی مردم نداره کاش به جای رسانه ای کردن عروسی دخترتون ،یه خرده به فکر این ملت بدبخت بودید که با مرغ 18هزار تومانی شرمنده خانواده هاشون شدن خداوکیلی خجالتم خوب چیزیه

علی 6 2 پاسخ 1398/1/1 -22:12

واقعا مرد شریفیه . حتما در رسانه ی ملی این حرکت رو تعریف کنه ملت حال کنن . واقعا احسنت به این همه انسانیت . و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین

فاطمه سرگزی 4 4 پاسخ 1398/1/1 -19:49

والله چی بگم ایشالله خوشبخت شن این مردم شریف از کسی الگو نمیگیرن خودشون میبرن و میدوزن خدایا خودت به ما رحم کن

حسن 5 1 پاسخ 1398/1/1 -19:38

ایا این مراسم برا تبلیغات بوده و عوام و مراسم اصلی جای دیگری برگزار میشه.روحانی مملکت را از فقر فساد و آوار گرانی نجات بده اونوقت برا دخترش هم عروسی شاهانه بگیره و مردم هم هیج اعتراضی نخواهند داشت.البته بعید است از عهده این کارها بر بیاد دولت فقط حرف وشعار شده با جملات شرطی.اگه مردم این کار بکنند اگه مردم این کار را نکنند اکه این طور بشه اگه این طور نشه مشکلات هم شاید کمتر بشه شاید!!!!

اسماعیل 6 1 پاسخ 1398/1/1 -19:16

اصن حالا درست میگی شما .ما چیکار ب این حاشیه ها داریم وضع مملکتو درست کنه .وظیفه اصلیشو درست انجام عروسی هم کار خواست بکنه

ریحانه حسینی 3 0 پاسخ 1398/1/1 -18:59

امیدوارم آنچه که رییس جمهور برای ملت ایران فکر میکنه سخن میگه قدم برمیداره حتی سکوتش نگاهش خداوند برای عزیزانش همان طور فراهم کنه ...تو سفره زندگیش چیزی رو قرار بده که تو سفره مردم میگذاره

صاعد 2 0 پاسخ 1398/1/1 -18:16

یه‌چیزی‌بگین‌که‌مردم‌باور‌کنند‌

محمود تکاور 2 0 پاسخ 1398/1/1 -17:57

سلام از دروغ گفتن چی گیر تو میاد به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم از جشن تولد معاون اول ریس جمهور هم بگو تا مردم باور کنن

چنگیز شفیعی 1398/1/1 -19:37

من باور دارم که عروسی ساده بوده درست است

رسول جوکار 1 1 پاسخ 1398/1/1 -17:42

به خاطره گول زدن مردم

یه غریبه 2 0 پاسخ 1398/1/1 -17:10

توکه راست میگی . کتابا اشتباه نوشتن

ارکید 2 0 پاسخ 1398/1/1 -16:49

مگه این مردم چی فرض کردید شماها ،هالو؟ببو؟خجالت هم خوب اگه خجالت بکشید.

هادی 1 0 پاسخ 1398/1/1 -16:14

شما گفتید مردم هم باور کردن

ایمان 2 0 پاسخ 1398/1/1 -16:11

خوب شاسکول ها مردم عادیشم الان اکثرا دو مرحله عروسی میگیرن یکی با مهمان ها سر شبه یکی هم بعد از اینکه غریبه ها رفتن میرن مختلط تو باغ و ویلاهاشون میگیرن اینا که دیگه گنده های نظام هستن توقع دارید گودبای پارتی رو همون اول شب پیش همه رو کنن ؟ اینا که رفتن همون شب یا نهایتا با چند شب فاصله یک مراسم گشتی میگیرن برای خودشون و رفقای نزدیک چی خیال کردید

علی 6 1 پاسخ 1398/1/1 -14:48

یعنی با این همه دعای خیر ملت که پشت سر باباشه خوشبخت میشه؟

تارا 11 2 پاسخ 1398/1/1 -14:44

آره ما هم مثل همه حرف های دیگتون باور کردیم.این دولت مردم رو چی فرض کرده!!!!!!

علی 11 1 پاسخ 1398/1/1 -14:06

به نظرتون کسی باور میکنه ... ملت رو مسخره نکنید

نرگس 18 1 پاسخ 1398/1/1 -12:14

آره تو راست میگی . حالا کجا زندگی می کنه ؟ ایرانه ؟ شغلشون چیه ؟ درآمدشون چقدره ؟ چه دانشگاهی درس خوندن ؟ واقعا استحقاق اون رشته رو داشتن ؟ نه فقط ایشون ، بقیه ی مسئولین هم همین طور . با شفاف سازی هنوز خیلی فاصله هست . تعریف یه نفر کافی نیست .

مردم 12 3 پاسخ 1398/1/1 -11:02

تو كه دروغ نمي گويي هركس دروغ بگويد واگزارش به خدا