مردم هر لحظه آماده توقف توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار باشند

راد گفت: هر لحظه ممکن است به ما اعلام شود که توزیع گوشت تنظیم بازار را در میادین میوه و تره بار متوقف کنیم.

مردم هر لحظه آماده توقف توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار باشند

سعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به از سر گیری توزیع گوشت‌ نتظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار گفت: تا هر زمان که به ما اعلام شود، اقدام به توزیع گوشت در میادین می کنیم و هر لحظه هم که دستور توقف صادر شود ما توزیع گوشت تنظیم بازار را متوقف می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که تکلیف کسانی که قدرت خرید گوشت ندارند چه می شود گفت: در این راستا غرفه‌های توزیع گوشت داخلی را در میادین تعبیه کرده‌ایم تا بتوانیم به درخواست‌های کسانی که قدرت خریدشان پایین است پاسخ دهیم.

وی در خصوص زمان احتمالی توقف دوباره توزیع گوشت تنظیم بازار گفت: سیاست‌گزاری و تنظیم بازار را شرکت امور دام تعیین می‌کند و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که گوشت تنظیم بازار را به کدام مراکز اختصاص دهند و اگر‌ آن‌ها به ما سهیمه توزیع ندهد ما گوشت داخلی توزیع می‌کنیم.

راد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا زمان مشخصی برای دوره‌ای که گوشت تنظیم بازار توزیع می‌شود، اعلام نمی‌کنید، گفت: علت این است که تامین کننده این نوع گوشت‌ها شرکت تامین دام است و میزان ورودی را هم آن‌ها تعیین می‌کنند. مردم باید هر لحظه آمادگی داشته باشند که توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و تره‌بار متوقف شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها