اسکان بیش از ۱۱هزار نفر درمراکز اسکان نوروزی آموزش وپرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش و اسکان ۱۱ هزار و ۵۱۴ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان تا پایان روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ۹۷ خبر داد.

اسکان بیش از ۱۱هزار نفر درمراکز اسکان نوروزی آموزش وپرورش خوزستان

محمد تقی زاده ظهر امروز چهارشنبه با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار ۱۷۴ نفر در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۱۱ نفر فرهنگی و ۲ هزار و ۱۶۳ نفر غیرفرهنگی هستند.

وی افزود: تا پایان روز اول اسکان، ۱۱ هزار و ۵۱۴ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی پذیرش و اسکان شدند که از این تعداد ۵ هزار و ۲۹۹ فرهنگی و ۶ هزار و ۲۹۵ غیرفرهنگی در این مراکز اسکان شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه تاکنون ۱ هزار و ۱۵۹ خانوار در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند، توضیح داد: از این تعداد بالغ بر ۵۵۹ خانوار فرهنگی و همچنین ۶۰۰ خانوار غیرفرهنگی هستند.

تقی زاده اضافه کرد: بیش از ۳ هزار نیروی ستادی، خدماتی و اجرایی وظیفه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی را در طول ایام نوروز بر عهده دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدارسی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است شامل ۷۵۰ کلاس ویژه، ۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درجه یک و ۵ هزار و ۵۵۰ کلاس درجه دوم است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها