منچسترسیتی در یک قدمی جذب سائول با 80 میلیون یورو

ستاره اتلتیکو راهی منچسترسیتی خواهد شد.

منچسترسیتی در یک قدمی جذب سائول با 80 میلیون یورو

سائول نیگوئز با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار دارد. ESPN در گزارشی اختصاصی مدعی شده است که منچسترسیتی در راه جذب این بازیکن توانسته از بارسا پیشی بگیرد و باید انتظار داشت در تابستان سائول به منچستر برود.

منچسترسیتی پیش تر به جذب دی یونگ علاقه مند بود ولی این بازیکن هلندی در نهایت بارسلونا را انتخاب کرد و حالا سائول راهی منچسترسیتی خواهد شد. این در شرایطی است که بارسلونا نیز جزو مشتریان پروپاقرص سائول در سالهای اخیر بوده است.

طی چندماه گذشته مذاکراتی بین نمایندگان سائول و مقامات بارسلونا صورت گرفته است و در این صحبت ها، سائول از تمایل و تصمیمش برای جدایی از اتلتیکو گفته است. هر چند سائول خود نیز به حضور در بارسا علاقه مند بود ولی با حضور دی یونگ در نیوکمپ شرایط فرق کرده است و حالا سائول راهی منچسترسیتی می شود.

در عین حال یک منبع نزدیک به اتلتیکو عنوان کرده است این باشگاه در تابستان به دنبال جبران هزینه است و به همین دلیل قصد فروش ستاره دارد. هرچند اتلتیکو برای فروش سائول چیزی در حدود 120 میلیون یورو می خواهد ولی منبعی نزدیک مدعی است انتقال سائول به سیتی با 80 میلیون یورو هم نهایی خواهد شد.

منبع: سایت نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها