۱۳۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال گیلان مصدوم شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت:‌ در حوادث چهارشنبه آخر سال حدود ۱۳۶ نفر در استان گیلان مصدوم و راهی بیمارستان‌ها شدند.

۱۳۶ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال گیلان مصدوم شدند

پیمان اسدی در رشت اظهار داشت: طبق آمارهای دریافتی و مأموریت‌های انجام شده مرکز فوریت‌های پزشکی تاکنون حدود 136 نفر در استان گیلان به علت حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال مصدوم و راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه 105 نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال استان مرد هستند عنوان کرد: از مجموع 136 نفر مصدوم تعداد 31 نفر خانم هستند که جهت مداوا و رسیدگی پزشکی به مراکز درمانی استان گیلان انتقال داده شدند.

اسدی با تأکید بر اینکه بیشتر مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال استان گیلان تا 20 سال سن داشتند، خاطرنشان کرد: طبق گزارشات موجود تعداد 35 نفر از افرادی که در حوادث چهارشنبه سوری گیلان مصدوم و راهی بیمارستان‌های استان شدند در این رده سنی قرار داشتند.

مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی 38 درصد کاهش داشت 72 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان فارس مصدوم شدند 241 نفر در حوادث چهارشنبه آخرسال آذربایجان شرقی مصدوم شدند

وی بیشترین نواحی آسیب‌دیدگی در مصدومان را به ترتیب دست‌ها،‌ چشم، سر و گردن اعلام کرد و ابراز داشت: بیشترین ماده محترقه‌ای که باعث آسیب‌دیدگی در مصدومان چهارشنبه آخر سال شده ترقه است که به موجب آن افراد دچار سوختگی،‌ پارگی و بریدگی در نواحی مذکور شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از کاهش آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در این استان خبر داد و تصریح کرد: آمارها و گزارشات نشان می‌دهد تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال گیلان امسال در مقایسه با سال گذشته حدود 4 درصد کاهش دارد.

اسدی با بیان اینکه مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس گیلان با تمام تجهیزات و امکانات خود خدمات‌رسانی به مردم را در دستور کار خود دارد افزود: در حال حاضر 13 نفر از مصدومان چهارشنبه آخر سال گیلان در بیمارستان‌ها بستری هستند و مابقی پس از مداوا ترخیص شدند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها