علت غیبت مسی مقابل مراکش: خستگی یا مصدومیت؟

رسانه  آرژانتینیTNT با ارائه گزارشی از اولین روز تمرین تیم ملی آرژانتین مدعی شد اسکالونی و لیونل مسی در این تمرین به این نتیجه رسیده‌اند که مسی در بازی مقابل مراکش به میدان نرود.

علت غیبت مسی مقابل مراکش: خستگی یا مصدومیت؟

اولین تمرین تیم ملی آرژانتین با توجه فوق‌العاده‌ رسانه‌های آرژانتینی مواجه شده است. یکی از جالب‌ترین نکات این تمرین آلبی‌سلسته برای خبرنگاران حضور لیونل مسی در تمرین بود که بعد از هشت ماه برای اولین بار در اردوی تیم ملی کشورش حضور می‌یافت.

رسانه آرژانتینی TNT با ارائه گزارشی اختصاصی از تمرین آلبی‌سلسته به این اشاره کرد که لیونل مسی بعد از حضور در تمرین، به درخواست لیونل اسکالونی، بعد از صرف شام با او در یک جلسه دو نفره شرکت کرده است.

نیکلاس دیستاسیو و هرنان کاستیو، دو روزنامه‌نگار TNT در گزارش خود برای این رسانه مدعی شدند که جلسه اسکالونی و مسی حول سه محور عمده می‌گشته. اولین محور عمده جلسه مسی و اسکالونی حول حضور او در بازی دوم تیم ملی آرژانتین در مقابل مراکش می‌گشته.

آلبی‌سلسته فردا در کشور خود در یک بازی دوستانه میزبان ونزوئلا است و سپس روز سه‌شنبه هفته آینده به مراکش سفر خواهد کرد تا در یک بازی دوستانه در خاک مراکش به مصاف تیم ملی این کشور برود.

بر اساس این گزارش، اسکالونی خطاب به لیونل مسی گفته که ترجیح می‌دهد در بازی دوم آلبی‌سلسته مقابل مراکش به میدان نرود ولی بهتر است به همراه تیم ملی به مراکش سفر کند.

این نشریه آرژانتینی مدعی است که مسی با خواسته اسکالونی موافقت کرده و به این ترتیب عدم حضور او در بازی هفته آینده آلبی‌سلسته مقابل مراکش قطعی به نظر می‌رسد. اما مسی به همراه هم‌تیمی‌هایش به مراکش و شهر طنجه، محل برگزاری بازی، سفر خواهد کرد.

بعد از انتشار این خبر بعضی رسانه‌های آرژانتینی اخبار درباره احتمال مصدومیت لیونل مسی منتشر کرده و با اشاره به اینکه مسی در تمرین آرژانتین چندین بار ناحیه مصدومیت پای خود را فشار داده مدعی شدند اسکالونی به دلیل مصدومیت مسی از او خواسته در بازی مقابل مراکش به میدان نرود.

ولی این خبرها را نمی‌توان به صورت مستقل تایید کرد و تا این لحظه بیشتر به نظر می‌رسد اسکالونی به دلیل جلوگیری از خستگی بیش از حد مسی تصمیم گرفته برای بازی با مراکش به ستاره بزرگ تیمش استراحت دهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها