فروش بلیت اتوبوس با بیش از ۲۰ درصد افزایش تخلف است

وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش بلیت اتوبوس در ایام نوروز با بیش از ۲۰ درصد افزایش تخلف محسوب می‌شود و اگر مسافری بلیت را گران خرید، حتما به ما گزارش دهد.

فروش بلیت اتوبوس با بیش از ۲۰ درصد افزایش تخلف است

به گزارش خبر فوری ، محمد اسلامی با بیان اینکه برای ایام نوروز شرکت‌های تعاونی مسافری مجاز هستند تا حداکثر 20 درصد قیمت بلیت اتوبوس بابت تردد یکسر خالی بیان کرد: مسافران در صورتی که بلیت اتوبوس را گرانتر خریداری کردند حتما گزارش کنند و قطعا رسیدگی می‌شود.

اسلامی ادامه داد:‌به متولیان در پایانه مسافری توصیه شده حتما نظارت بر فروش بلیت‌ها وجود داشته باشد و بر خدمات دهی مسافران نظارت کنند در همین ترمینال جنوب حداقل 10 بارزس وجود داشته باشد تا نظافت اتوبوس‌ها، معاینه فنی آنها،‌ خدمات‌دهی به مسافر و غیره را کنترل کنند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین حق بیمه کارگران و حقوق آنها از محل سازمان تامین اجتماعی گفت: طی هماهنگی با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در فروردین 98 جلسه‌ای در خصوص بیمه تامین اجتماعی رانندگان و بیمه تکمیلی آنان برگزار می‌کنیم تا کار روال پیدا کند.

بنا بر این گزارش وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رؤسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های حمل و نقل مسافری امروز از پایانه جنوب بازدید کردند و از نزدیک مشکلات مسافران را شنیدند.

اسلامی همچنین طی سرکشی به تعاونی‌های مسافری از آنها خواست بر ارائه خدمات بر مسافران نوروزی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

منبع: خبرگزاری فارس

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها