اجرای طرح پسماند ساوه متوقف شد

فرماندار ساوه گفت: طرح پسماندی که قرار بود در  منطقه یولاق ساوه اجرا و جانمایی شود فعلا منتفی شده و  در این منطقه اجرا نمی‌شود، تاکنون زمینی برای اجرای این طرح واگذار نشده است.

اجرای طرح پسماند ساوه متوقف شد

علی میرزایی ظهر امروز درنشست با اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه خبرنگاران اظهارداشت: قدرت تحلیل همراه با پیشنهاد، انتقادهای سازنده، امیدآفرینی در جامعه و تقویت ارتباط متقابل بین مردم وحرفه‌ای عمل کردن رسالت اصلی اصحاب رسانه است.

وی افزود: وظیفه نخست خبرنگاران نقد منصفانه، صادقانه و عدالت‌محورانه است، زیرا نقد بسیار خوب و مورد حمایت کارگزاران جامعه و نیاز جامعه است.

فرماندار ساوه تصریح کرد: رسانه باید در عمل نقد آن هم محترمانه اهتمام داشته باشد و نباید فراموش کنند که ملت ایران قدیمی‌ترین، فرهیخته‌ترین و با فرهنگ‌ترین تمدن دنیا را دارد، بنابراین رسانه‌ها پیام‌رسان ملت بزرگ ایران باید باشند.

میرزایی بیان کرد: رسانه‌ها باید شان، جایگاه و عظمت ملت ایران را با به‌کارگیری ادبیات مناسب به دنیا نشان دهند، اگر نازیبایی گفته شود اثرات تخریبی سخن حق خیلی بیشتر از سخن ناحق است.

وی ادامه داد: خبرنگاران رسالت بزرگی در این عرصه دارند و آنچه بگویند به ذهن نزدیک است، اگر اطلاعات درست را به موقع در اختیار مردم قرار دهیم گزندی به جامعه وارد نمی‌شود.

فرماندار ساوه تصریح کرد: سال 97سال پرالتهابی به سبب تحریم‌های ظالمانه برای نطام مقدس جمهوری اسلامی بود، دشمن از هر ابزاری برای تخریب دستاوردهای نظام استفاده کرد، خوشبختانه رسانه‌ها با تعهدی که نسبت کشور خود داشتند توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: طرح پسماندی که قرار بود در منطقه یولاق ساوه اجرا و جانمایی شود فعلا منتفی شده و در این منطقه اجرا نمی‌شود، تاکنون زمینی برای اجرای این طرح واگذار نشده است.

فرماندارساوه تصریح کرد: اجرای هرگونه طرح درشهرستان باید با حفظ منافع مردم اجرا شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها