انهدام دو باند تولید موادمحترقه خطرناک در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام دو باند تولید مواد محترقه خطرناک در غرب استان تهران خبر داد.

انهدام دو باند تولید موادمحترقه خطرناک در غرب تهران

سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای سودجو با سواستفاده از غفلت جوانان و خانواده‌های آنان اقدام به تولید و توزیع مواد محترقه خطرناک می‌کردند.

وی افزود: با توجه به وظایف پلیس در راستای حفظ امنیت شهروندان تلاش‌های ویژه‌ای در جهت برخورد با این افراد متخلف در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در همین راستا با انجام کارهای اطلاعاتی ویژه دو باند بزرگ تولید مواد محترقه خطرناک در غرب استان تهران شناسایی و از آنها مقدار 2میلیون و 400 هزار قطعه مواد محترقه خطرناک کشف شد.

خانچرلی ادامه داد: این افراد مواد محترقه خطرناک را به صورت غیراستاندارد تولید و با جعل نام برندهای خارجی قصد توزیع داشتند.

وی افزود: در همین رابطه 35 نفر از اعضای این دو باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این مسوول با اشاره به تمهیدات پلیس در شب چهارشنبه آخر سال گفت: خوشبختانه با آگاهی بخشی صورت گرفته امسال شاهد کاهش اقدامات خلاف قانون طی یک هفته گذشته بودیم ضمن اینکه پلیس امشب نیز با جدیت به انجام وظیفه پرداخته و با هرگونه اقدام جهت اخلال در نظم عمومی، مزاحمت برای نوامیس مردم و خانواده‌ها برخورد خواهد کرد.

خانچرلی در پایان گفت: پلیس حامی شادی مشروع مردم و به ویژه جوانان بوده و برخورد با بی‌نظمی‌ها به معنی مقابله پلیس با شادی مردم نیست.

منبع: فارس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها