میراسماعیلی رسما کارش را شروع کرد

جلسه معارفه آرش میر اسماعیلی رئیس جدید فدراسیون جودو با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان، داوران، عمادی و رستگار برگزار شد.

میراسماعیلی رسما کارش را شروع کرد

دراین جلسه که افشین داوری به عنوان نماینده وزارت ورزش، ماموریت داشت، مراسم معارفه را برگزار کند با تبریک تولد حضرت علی (ع) گفت: «امروز شاهد آن هستیم که فردی برجسته در ورزش جودو این مسئولیت را برعهده گرفته، چهره‌ای که به عنوان اولین نفری که در برابر نماینده رژیم صهیونیستی از تمام زحمات گذشت، مدال نگرفت و فرهنگ اسلامی را سرپا نگه داشت امیدواریم میراسماعیلی با توجه به کسوت پهلوانی بتواند مدیریت خوب و سازنده‌ای در جودو داشته باشد.»
داوری ادامه داد: «جا دارد، یاد کنیم از همه روسای قبلی فدراسیون بخصوص از محمد درخشان تشکر کنیم که دوران خوبی داشتند و نتایج خوبی کسب کردیم. با توجه به شناختی که از وی داریم، از میراسماعیلی حمایت کند. با حضور این دوستان اتاق فکر قوی برای ساختن جودو تشکیل شود و از پتانسیل خوب جودو استفاده کنیم. بدون شک مجمع انتخاب بسیار خوبی داشت.
در ادامه آرش میراسماعیلی گفت: «رای قاطع مجمع، باعث شده تا وظیفه من سنگین شود. از این که مجمع به من اعتماد کرد، ممنونم. همانند دوران قهرمانی تلاش می‌کنم با کمک همه اهالی جودو در این رشته اثرگذار و مفید باشم و خدمت کنم.»
او ادامه داد: «امروز در جلسه‌ای مشترک آشتی ملی با حضور درخشان و صالحی امیری، شهنازی و سجادی انجام شد. باید اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و همه در کنار هم کار کنیم. سال ۹۸ را آشتی ملی در جودو نامگذاری کنیم. انتخابات تمام شده و همه کنار هم هستیم و برد و باخت نداریم. همه ما یک خانواده هستیم. یک روز رستگار بود، یک روز امینی و رضوی و یک روز درخشان. اکنون من جایگزین شدم و هر کس با توجه با تخصص و توانایی کمک کند تا به موفقیت برسیم.»
رئیس فدراسیون جودو برای مدال المپیک برنامه دارد: «مدال المپیک یک موفقیت بزرگ برای جودو محسوب می‌شود. ملایی، بریمانلو و محجوب ثابت کردند که توانایی رسیدن به این موفقیت را دارند. من خدمتگزار جامعه جودو هستم و از همه می‌خواهم کنارم باشند و کمک کنند تا به این موفقیت بزرگ برسیم.»

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها