مفقود شدن یک تن در سیل خراسان رضوی

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی در دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی به علت وقوع سیل و آب‌گرفتگی خبر داد.

مفقود شدن یک تن در سیل خراسان رضوی

شاهین فتحی در این باره گفت: طی ۲۴ساعت گذشته دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی درگیر سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک بودند که در پی آن امدادرسانی در ۱۷شهرستان بجستان، بردسکن، تربت حیدریه، فریمان، قوچان، کاشمر، مشهد، مه ولات، نیشابور، اسفراین، بجنورد، جاجرم، راز و جرگلان، شیروان، فاروج، گرمه و مانه و سملقان انجام گرفت.

وی در ادامه با با بیان اینکه در مجموع ۲۴محور، شهر، روستا و مناطق کوهستانی در این دو استان امدادرسانی شدند، گفت: بیش از ۹۳۰نفر در این استان‌ها امدادرسانی شدند و بیش از ۵۰۰ نفر به صورت اضطراری اسکان یافتند.

فتحی با اشاره به اینکه بیش از ۲۹۰نفر در قالب ۹۱ تیم در این دو استان امدادرسانی انجام دادند افزود: ۱۸۶ خودرو که در برف گرفتار شده بود از مسیر برف رهاسازی شده و ۱۵ نفر توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین پنج نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر افزود:‌ یک نفر طی وقوع سیل در شهرستان مه ولات استان خراسان رضوی مفقود شده است که تلاش برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

به گفته وی امدادرسانی در این مناطق تا مساعد شدن وضعیت جوی ادامه دارد.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها