بهای جدید بلیت سینماها اعلام شد

سخنگوی کارگروه اکران بهای جدید بلیت‌ سینماها را در سال 1398 اعلام کرد.

بهای جدید بلیت سینماها اعلام شد

غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان سینمایی داشتیم درخواست صنوف افزایش بهای بلیت سینماها در تمام روزهای هفته بود ولی قیمت نهایی که در بخشنامه تاریخ ۲۸ اسفندماه مصوب و ابلاغ شده برای روزهای مختلف قیمت‌های متفاوتی در سینماها تعیین شده است.

او افزود: بر این اساس، حداکثر قیمت بلیت در سینماهای مدرن در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۹ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۸ هزار تومان خواهد بود.

به گفته فرجی، بهای بلیت سینماهای ممتاز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۱۱ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۷ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۳ هزار تومان است.

قیمت بلیت در سینماهای درجه یک در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۹ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۱ هزار تومان خواهد بود.

قیمت بلیت در سینماهای درجه دو نیز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۷ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

فرجی همچنین اضافه کرد: مبالغ فوق بدون احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده تعیین شده لذا سینماداران باید براساس قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، با افزودن ۹ درصد مالیات به ارزش‌افزوده اقدام کنند که به این ترتیب مثلاً قیمت بلیت ۱۸ هزار تومانی به حدود ۲۰ هزار تومان می‌رسد.

او تاکید کرد: بهای بلیت سینما در شهرستان‌ها افزایش جداگانه نداشته به همین دلیل مالیات بر ارزش‌افزوده جداگانه باید دریافت شود.

منبع: ایسنا

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها