موبایلآیا گوشی موبایل بدون گارانتی بخریم؟

 یکی از سوال های رایج این روزهای بازار موبایل این موضوع است که آیا گوشی موبایل بدون گارانتی بخریم یا نخریم.

موبایلآیا گوشی موبایل بدون گارانتی بخریم؟

در مرحله اول به سادگی می توان گفت که اگر گوشی بدون گارانتی بخریم موبایل ما به دلیل طرح رجیستری یک ماه بعد مشکل رو به رو شده و باید هزینه ی رجیستری آن را پرداخت کرد، حال این موضوع را باید در نظر گرفت که اگر گوشی موبایل بدون گارانتی کد رجیستری داشت باید چه کنیم. در این بخش قصد داریم توضیح مختصری در این مورد بیان کنیم.

همانطور که بیان شد بسیاری از گوشی های هوشمند موجود در بازار کد رجیستری دارند با این وجود پیشنهاد می کنیم که گوشی هوشمند خود را با گارانتی خریداری کنید هرچند که این موضوع باعث می شود هزینه ی بالاتری را پرداخت کنید.مهم ترین پاسخ بع سوال آیا گوشی موبایل بدون گارانتی بخریم این موضوع است که گوشی هوشمند وارد شده که کد رجیستری دارد مشخص نیست از چه طریقی وارد کشور شده و به صورت شرکتی این گوشی هوشمند روانه بازار نشده و این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند از گوشی های موبایل مشکل دار شرکت تولید کننده باشد زیرا گوشی بدون گارانتی بدون هیچ نظارتی روانه بازار فروش می شود.

آیا گوشی موبایل بدون گارانتی بخریم؟
پاسخ به این سوال ریسک بزرگی را در کنار خود می بیند اما خرید یک محصول بدون گارانتی عواقب زیادی می تواند داشته باشد به خصوص که قطعات گوشی های موبایل نیز به شدت گران شده اند و جایگزین کرده آن قطعه می تواند هزینه های زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

منبع: کالاسودا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها