کارشناس هواشناسی استان مرکزی خبر داد

ورود سامانه جدید بارشی از شنبه هفته آینده به استان مرکزی

کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی‌ها حاکی از ورود سامانه جدیدی از شنبه هفته آینده به کشور است که استان مرکزی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد و موجب بارش یا رگبار باران و برف و وزش باد در نیمه اول هفته آتی خواهد شد.

ورود سامانه جدید بارشی از شنبه هفته آینده به استان مرکزی

رضا مرادی اظهار کرد: بررسی تصاویر ماهواره و گزارش ایستگاه‌های هواشناسی کشور حاکی از ورود یک سامانه بارشی به کشور از مناطق شمال غرب است که این سامانه طی دو روز آینده به‌تدریج از نوار شمالی کشور عبور خواهد کرد و استان‌های واقع در این نواحی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: این سامانه به صورت ضعیف‌تری بخش‌هایی از مناطق مرکزی کشور و همچنین استان مرکزی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد، بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش‌بینی وضع هوا مناطق شمال و شرق استان بیشتر تحت تأثیر فعالیت بارشی این سامانه به‌صورت رگبار برف و باران قرار خواهد گرفت.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: فردا نیز در مناطق زرندیه، غرق‌آباد، ساوه، تفرش، آشتیان، دلیجان و محلات قسمتی ابری تا ابری گاهی رگبار برف و باران و وزش باد و در سایر مناطق استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر احتمال رگبار برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی بررسی‌های فعلی حاکی از ورود سامانه جدیدی از شنبه هفته آینده به کشور است که استان مرکزی را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد و موجب بارش یا رگبار باران و برف و وزش باد در نیمه اول هفته آتی خواهد شد

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها