پرویز پرستویی: حکایت عادل فردوسی‌پور مانند استاد شجریان است

پرویز پرستویی ضمن مقایسه عادل فردوسی‌پور با محمدرضا شجریان، به مسئولان صداوسیما توصیه کرد که برنامه «۹۰» را به او بازگردانند.

پرویز پرستویی: حکایت عادل فردوسی‌پور مانند استاد شجریان است

پرویز پرستویی با بازنشر سخنان عادل فردوسی‌پور مبنی اینکه برنامه «نود» فرزند اوست، در اینستاگرام نوشت: «عادل فردوسی پور:
نود فرزند من است! امروز داشتم دنیای مجازی رو مرور می‌کردم که متوجه شدم فرزند بیست ساله عادل فردوسی پور((نود)) روگروگان گرفتند.

نمیدونم این خبر رو جامعه ورزشی شنیدن یا نه! واگر شنیدن چگونه با خودشون کنار اومدن، اونم‌گروگان گرفتن فرزند بیست ساله عادل فردوسی پور رو که هر دوشنبه منتظر شروع برنامه‌اش بوده‌اند تا ورزش ایران و جهان رو از زبانش بشنوند و ببینند!

نمیدونم مردمی که بیست سال تمام هر دوشنبه تا پاسی از شب شاهد اخبار و تحولات ورزشی بودن این خبر رو شنیدن یا نه! واقعا این خبر خیلی تلخ بود.

راستش حکایت عادل فردوسی پور به نوعی حکایت استاد شجریان در عرصه موسیقی است، اگر بخواهند روزی بهترین خواننده سال یا ابدی را انتخاب کنند بایستی ابتدا استاد شجریان را کنار بگذارند و تازه ببینند که کدام خواننده بهترین است چرا که استاد شجریان صدایش یک ارکستر کامل است و قابل قیاس با هیچکس نیست. با ادای احترام به کلیه خوانندگان خوب ایران زمین.

حال، حکایت عادل فردوسی پور در عرصه برنامه ساز ورزشی و اجراست. با ادای احترام به همه عزیزانی که در عرصه ورزش برنامه‌ساز هستند و اجرا کننده بایستی عرض کنم‌ خدمتی که عادل فردوسی پور در برنامه نود به ورزش کرده اند تکرار ناشدنی است. صد در صد به نفع صدا و سیما خواهد بود اگر با سلام و صلوات فرزند عادل فرودسی پور را
به او برگردانند.

چون هیچکس نخواهد توانست بر سکان برنامه نود بنشیند حال تحت هر عنوانی و اگر صدا و سیما با عذرخواهی این کار را نکند بایستی دیگه کم کم فاتحه صداوسیما را خواند چون مدام در حال خطاست. چرا صداوسیما را ملک شخصی خود کرده‌اید؟ چرا از بیرون به عملکرد خودتان نگاه نمی‌کنید؟ این میزها و پست‌ها به هیچکس وفا نکرده، همه رفتنی هستید مثل مسئولین قبلی تورو خدا اینقدر جفا نکنید.

چرا که عادل فردوسی‌پور و امثال ایشان در هر عرصه‌ای ماندگارتر خواهند شد. شک نکنید این شما هستید که خواهید رفت. عادل عزیز اگر فرزندت برگشت ماهم خوشحال خواهیم شد و اگر بر نگشت غمگین، ولی بدان فرزندت در دل همه مردم ورزش دوست در سراسر دنیا جای دارد.»

منبع: خبرآنلاین

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    بابا چرا انقدر به عادل فردوسی پور گیرمیدین . .۹۰ برامه خوبی حال نگیرید دیگه

  • کاربر ناشناس
    0

    صدا و سیما زنانه شده است برای آقایان جای نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    شمایی که از مردم کوچه بازار خبر نداری اقای فردوسی پور دغدغه هزارم ما هم نیست .

  • محمد داودآبادی
    0

    سلام خداقوت آقای پرستوی بمن بگو کی تورو پرستوی کرده بجز همین تلویزیون بعد شما برای کی دل میسوزونی برای ایران و ملت یا برای دیده شدن بیشتر اصلا سلبریتی چه کسی میسازه همین تلویزیون از نردهبان رفتی بالا حالا که رفتی بالا بزن نردبان رو بشکن سنی از گذشته چطور وقت داری به همه چیز طلبکارانه واکنش نشون میدی چیشده مزدم از شماها هم طلب دارند این بلا رو شما با حسادت و بخیل بودن و کاسبکاری سر فرهنگ آوردید اشتباه همیشگی تلویزیون اینه که شما ها رو با نقشهاتون میسنجه نه واقعیتهاتون بعد شما توهم میزنید خاک برسرتون که نمیفهمی مسایل شخصی با ملی از یک جنس نیست و

  • کاربر ناشناس
    0

    برو بابا برا شما که هیچ مشکلی تو زندگیتون ندارید و از برکت تلویزیون مشهور شدید دغدغه ها بایدم این چیزا باشه دست بردارید شما رو به خدا خسته شدیم از دستتون .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟