مدیرکل دامپزشکی کرمان عنوان کرد

خودداری شهروندان از خرید گوشت‌های وارداتی منجمد فاقد بسته بندی

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: شهروندان از خرید گوشت‌های وارداتی منجمد و گرم فاقد بسته‌بندی مشخص و تاریخ انقضا خودداری كنند.

خودداری شهروندان از خرید گوشت‌های وارداتی منجمد فاقد بسته بندی

حسین رشیدی اظهار کرد: این روزها علاوه بر گوشت‌های منجمد گاوی وارداتی که در سطح شهر عرضه می‌شود و دارای تاریخ انقضای یک ساله از زمان تولید هستند، گوشت‌های گرم گاوی وارداتی در بسته‌بندی وکیوم شده هم عرضه می‌شود که به‌صورت گرم و تازه تحت نظارت دامپزشکی وارد کشور شده‌اند و تاریخ انقضای آنها از زمان تولید 70 روز است و در دمای صفر تا دو درجه سانتی‌گراد نگهداری می‌شوند، لذا نباید اینها را با گوشت منجمد دیفراست شده اشتباه گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان تاکید کرد: شهروندان از خرید گوشت‌های وارداتی منجمد و گرم فاقد بسته‌بندی مشخص و تاریخ انقضا خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 دامپزشکی استان کرمان اطلاع دهند.

وی با اشاره به ساماندهی تعداد 41 اکیپ در قالب 24 اکیپ سیار و 17 اکیپ ثابت در دو شیفت کاری از ساعت 8 صبح الی 20 در استان و در ایام تعطیلات عید نوروز بیان کرد: اماکن تحت پوشش شامل تمام واحدهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی اعم از قصابی و مرغ و ماهی فروشی و همچنین رستوران‌ها، هتل‌ها، چلوکبابی‌ها و تمام اماکنی که از فراورده‌های خام دامی برای طبخ غذا است.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها