فال روزانه سه شنبه 28 اسفند 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه شنبه 28 اسفند 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد با اراده ای هستید، از این رو می توانید از پس هر کاری برآیید، بنابراین نگران مسئولیت هایی که به شما محول می شوید نباشید. در این سال پیشنهادهایی که به شما می شود را بدون فکر رد نکنید. اگر جسارت داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. امسال افراد جدیدی وارد زندگی تان می شوند که تاثیر زیادی بر شما خواهند داشت و تغییراتی بزرگی به زندگی تان می دهن. شما برای رسیدن به اهداف تان سالها تلاش کرده اید اما هنوز نتیجه مطلوب را نگرفته اید. در ماه خرداد می بینید که بالاخره انتظارها به پایان رسیده و شما نیز به هدف تان می رسید. شما توانایی های بسیاری دارید اما قدرش را نمی دانید، به زودی فرصت هایی برایتان پیش می آید که باعث می شود بیشتر بدرخشید. اگر مجرد هستید، نیمه گمشده تان را در یک مراسم اجتماعی پیدا خواهید کرد. ماههای تیر، مهر و آبان از بهترین ماههای سال شما خواهند بود. با وجود کمبود و سختی هایی که در زندگی دارید، قدر لحظه های زندگی تان را بیشتر بدانید که در آینده حسرت همین روزها را می خورید.

فروردین

این طور به نظر می رسد که یکی از اتفاقات مهم زیادی تان را فراموش کرده اید. بهتر است که کمی دقیق تر به تقویم و کارهایی که باید در این روز انجام می دادید، فکر کنید. مراقب باشید که چیزی را از قلم نندازید در غیر این صورت خسارت زیادی را باید بپردازید. فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است. پس این فرصت را از دست ندهید. به زودی خبری می شنوید که یکی از نگرانی هایتان را برطرف می کند.

اردیبهشت

به دلیل فشار این روزها، امروز احساس خستگی می کنید، به همین دلیل ممکن است کارهایتان را با سرعت کمتری پیش ببرید. سعی کنید امروز تنها برای کارهایی که احتیاج زیادی به تمرکز ندارند، وقت بگذارید. موضوعی شما را نگران کرده به طوری که باعث شده جسارت لازم را برای قدم برداشتن نداشته باشید. سعی کنید این مشکل را ریشه یابی کنید وگرنه این سد هر روز بزرگ و بزرگ تر و مانع از پیشرفت تان خواهد شد

خرداد

اگر می خواهید همه چیز به خوبی پیش رود، بهتر است کمی منطقی تر عمل کنید.احساسات شما در چنین روزی می توانند سد راهتان شوند.اگر چه شریک زندگی شما این روزها حساس تر از همیشه به نظر می رسد اما این شمایید که باید با او مدارا کنید. سعی کنید با او مهربان تر باشید و کمی نازش را بکشید تا این دوران را پشت سر بگذارد. اگر کاری در گذشته کرده اید که احساس پشیمانی می کنید، بهتر است که آن را فراموش کنید. آینده می تواند همه چیز را جبران کند. پس به آن امید داشته باشید.

تیر

دور شدن یکی از دوستان تان به شما فشار اورده آنقدر که حوصله کاری را ندارید. بهتر است که سر خودتان را با کار گرم کنید تا نبودش چندان به چشم نیاید. اگر چه روزهای سختی را پشت سر می گذارید اما اگر به نتیجه ای که برایتان خواهد داشت فکر کنید می بینید که انرژی تان دو برابر می شود. بنابراین این آخرین سختی ها هم تحمل کنید تا به مراد دلتان برسید. فردی را از خود رانده اید اما او از شما دلگیر نیست. بنابراین احساس عذاب وجدان نکنید و بدون نگرانی به سمت او بازگردید.

مرداد

امروز آنقدر کار روی سرتان ریخته که وقت هیچ کس را ندارید. در چنین شرایطی نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید، شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام کارهایتان برسید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان حرف بزنید. او هم حرف هایی دارد که شما باید بشنوید. اگر سعی کنید که زندگی را ساده تر بگیرید و همه چیز را پیچیده نکنید، زندگی نیز بر شما ساده تر خواهد گذشت. یک کار ناتمامی دارید که بهتر است فردا نشده آن را به پایان برسانید.

شهریور

امروز خبری به شما می رسد که کمی ناراحت تان خواهد کرد. اما خونسردی خود را حفظ کنید زیرا آنقدرها هم که فکرش را می کنید بد نیست. در چند روز آینده می بینید که این خبر تغییرات مثبتی را نیز به زندگی شما می دهد. از دست یکی از اعضای خانواده تان دلگیرید. بهتر است که حل این مشکل را به عهده خود او بگذارید. اگر به او اعتماد کنید، همه چیز به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد. برای خرید چیزی شک دارید، بهتر است خرید آن را بیش از این به تعویق نیاندازید و هر آنچه می خواهید را تهیه کنید. در غیر این صورت مجبور می شوید که هزینه بیشتری را برای آن بپردازید.

مهر

زمان خوبی برای در خانه ماندن و انجام کارهای خانه نیست. اگر در خانه بمانید ممکن است است فکرهای بی ربط به ذهن تان خطور کند و اعصاب تان را بهم بریزند. مهم نیست هوا آفتابی باشد یا بارانی، به نفع تان است به بیرون از خانه بروید و حواس تان را با گشت و گذار پرت کنید و مثبت نگر باشید. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید.

آبان

امروز برای شادی خودتان هم که شده با دیگران مهربان باشید. ممکن است در انتهای شب به میهمانی دعوت شوید اما حوصله آن را نداشته باشید. در خانه ماندن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. اگر مجرد هستید، ممکن است در آنجا فردی را ملاقات کنید که اگر چه در نگاه اول برایتان جذاب نیست اما رفته رفته به یکی از مهم ترین افراد زندگی تان تبدیل خواهد شد. یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است. یکی از نگرانی هایتان امروز با شنیدن خبری حل خواهد شد و یک نفسی از روی آرامش می کشید.

آذر

در یک فعالیت گروهی شرکت می کنید و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش می رود. با افراد جدیدی نیز آشنا خواهید شد که تاثیرات مثبتی بر زندگی تان خواهند گذاشت. سعی دارید با افرادی در تماس باشید اما نمی توانید با آنها از طریق تلفن یا ایمیل ارتباط برقرار کنید و این موضوع شما را ناراحت می کند اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به شرایط عادی خود باز خواهد گشت و شما نیز قادر خواهید بود کارهای خود را پیش ببرید. از فردا روزهای پر مشغله ای پیش رو دارید پس تا می توانید امشب را به خوبی استراحت و انرژی لازم را برای روزهای بعد ذخیره کنید.

دی

امروز کارها آنطور که انتظارش را دارید پیش نمی رود. انتظار نداشته باشید که همیشه همه چیز بر وفق مراد شما باشد. طبیعی است که برخی اوقات کارها به هم گره خورند و امروز هم از همان روزهاست. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سعی کنید خودتان را سرگرم کنید و کمی خوش بگذرانید، به عنوان مثال با همکاران تان بگویید و بخندید تا سختی های مسیر برایتان قابل تحمل تر شوند. در انتهای شب وقت کافی برای دیدار دوستان تان را دارید. از آنجا که مدتی ست از آنها بی خبرید، بهتر است که وقت تان را با آنها بگذرانید.

بهمن

اگر به فکر فرصتی برای مطالعه بوده اید، امروز روز مناسبی برای این کار نیست زیرا تمرکز لازم را ندارید. بهتر است روی کارهای ناتمامی که اهمیت زیادی ندارند زوم کنید. امروز از نظر روابط عاطفی روز خوبی خواهید داشت. سعی کنید با شریک زندگی تان مهربان تر باشید و به نظرات او احترام بگذارید. اگر برای بیرون رفتن از خانه برنامه ریزی کرده اید، چند نفر دیگر از دوستان تان را نیز با خودتان همراه کنید تا بیشتر به شما خوش بگذرد.

اسفند

امروز از صبح تمرکز لازم را ندارید. کلی کار دارید اما نمی دانید از کجا آغاز کنید. اجازه ندهید که مشغله کاری روحیه تان را خراب کنند و مانع از پیشرفت کاری تان شوند. آیا موضوعی شما را ناراحت کرده یا حتی اشک تان را در آورده است؟ بهتر است که خیلی فکر و خیال نکنید. بگذارید این احساس از شما عبور کند، آنوقت می بینید که چه اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. دوستی پس از مدت ها به سمت تان می آید، شما نیز از این بابت خوشحال می شوید. اگرچه دلتنگ هستید، اما بهتر است که اتفاقات گذشته را فراموش نکنید. اگر می خواهید بار دیگر رابطه تان را آغاز کنید، قبلش باهم گفتگو کنید.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها