در صدا و سیما چه خبر است؟


27 اسفند 1397 - 22:33
5c8feb7d46f88_2019-03-18_22-33
خبر می رسد که در سیستم رأی گیری محبوب ترین برنامه ی تلویزیون تقلب شده است؛ مسئولان جام جم غافلگیر شده و قول صیانت از رأی بینندگان را می دهند.

در نهایت رأی واقعی خوانده می شود و عادل فردوسی پور به مدد پدیده ی "شفافیت" و "نظارت شبکه های اجتماعی"، رسما به عنوان برنده ی رتبه ی نخست اعلام می شود.

چند روز بعد یک مسئول صدا و سیما از تغییر ساختار برنامه ٩٠ در سال ٩٨ می دهد و همزمان درِ باغ سبزِ قائم مقامیِ شبکه ورزش را به مجری محبوب شبکه سه می دهد؛ در واقع پیشنهادِ "به ظاهر خوب" لفافه ای می شود برای بیان و عملیاتی کردن پروژه ی اصلی: حذف عادل فردوسی پور چند روز بعد از کسب بالاترین آراء مردمی.

اما گویی مدیران شبکه سه خیلی عجله دارند و می خواهند قبل از شروع سال جدید شرّ عادل را از سر وا کنند و اینگونه می شود که چند ساعت پس از تاکید رییس سازمان صدا و سیما بر باقی ماندن عادل، ناگهان آخرین برنامه ی ٩٠ در سال جاری از کنداکتور شبکه حذف می شود: مدیریت جوانانه با سبک خاص خویش!

گویی خوشبین بودیم که تصور می کردیم نسل جدید یک تفکر خاص در کشور به اقتضای تحصیل در دانشگاهها و آشنایی با پدیده های دنیای جدید قواعد بازی را بلد باشند و بدانند که تمکین به آراء عمومی اولین قاعده ی هر کنش اجتماعی است؛ اما خود غلط بود آنچه می پنداشتیم! ظاهرا تبِ این تازه واردها تندتر از آن است که تصور می شد...غافل از آنکه مختصات جامعه ی امروز با گذشته تفاوت زیادی کرده است و با کسی رو دربایستی ندارد.

در این میان، رییس صدا و سیماست که با توجه به موضع گری امروز ظهرش باید جایگاه خود را در سازمان جزیره ای صدا و سیما مشخص کند؟ قدرت در دست کیست؟

خبر می رسد که در سیستم رأی گیری محبوب ترین برنامه ی تلویزیون تقلب شده است؛ مسئولان جام جم غافلگیر شده و قول صیانت از رأی بینندگان را می دهند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c8feb7d46f88_2019-03-18_22-33
27 اسفند 1397 - 22:33

در نهایت رأی واقعی خوانده می شود و عادل فردوسی پور به مدد پدیده ی "شفافیت" و "نظارت شبکه های اجتماعی"، رسما به عنوان برنده ی رتبه ی نخست اعلام می شود.

چند روز بعد یک مسئول صدا و سیما از تغییر ساختار برنامه ٩٠ در سال ٩٨ می دهد و همزمان درِ باغ سبزِ قائم مقامیِ شبکه ورزش را به مجری محبوب شبکه سه می دهد؛ در واقع پیشنهادِ "به ظاهر خوب" لفافه ای می شود برای بیان و عملیاتی کردن پروژه ی اصلی: حذف عادل فردوسی پور چند روز بعد از کسب بالاترین آراء مردمی.

اما گویی مدیران شبکه سه خیلی عجله دارند و می خواهند قبل از شروع سال جدید شرّ عادل را از سر وا کنند و اینگونه می شود که چند ساعت پس از تاکید رییس سازمان صدا و سیما بر باقی ماندن عادل، ناگهان آخرین برنامه ی ٩٠ در سال جاری از کنداکتور شبکه حذف می شود: مدیریت جوانانه با سبک خاص خویش!

گویی خوشبین بودیم که تصور می کردیم نسل جدید یک تفکر خاص در کشور به اقتضای تحصیل در دانشگاهها و آشنایی با پدیده های دنیای جدید قواعد بازی را بلد باشند و بدانند که تمکین به آراء عمومی اولین قاعده ی هر کنش اجتماعی است؛ اما خود غلط بود آنچه می پنداشتیم! ظاهرا تبِ این تازه واردها تندتر از آن است که تصور می شد...غافل از آنکه مختصات جامعه ی امروز با گذشته تفاوت زیادی کرده است و با کسی رو دربایستی ندارد.

در این میان، رییس صدا و سیماست که با توجه به موضع گری امروز ظهرش باید جایگاه خود را در سازمان جزیره ای صدا و سیما مشخص کند؟ قدرت در دست کیست؟

منبع: جماران

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1980

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
عباس حسینی 0 0 پاسخ 1398/1/5 -15:53

برنامه نود بدون فردوسی پور حیجان نداره خرابش نکنید برنامهدرو

سعید 2 1 پاسخ 1397/12/29 -00:48

این تصمیم علاوه بر منزوی کردن بیشتر صداوسیما ؛ فوتبال ایران را در حد محلات پایین خواهد کشید. شخصی سازی سازمان ملی یعنی دیکتاتوری شفاف

نازی دزیانی 2 1 پاسخ 1397/12/28 -11:19

فقط نود باعادل

امیر 1 2 پاسخ 1397/12/28 -10:16

اینقدریک نفررا بزرگ نکنید عادل خر کیه از اوبهتر خیلی هست عزیز من فکر نون باش که خربزه آب است دم مدیر شبکه سه گرم

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1397/12/28 -08:58

چون می خواهند پای مردها و جوانان از صدا و سیما کوتاه شود وبه جای ان خانمها به کارگرفته شوند یعنی حمام زنانه این چه دستی در کار است خدا عالم است

Jabrail 2 1 پاسخ 1397/12/28 -08:53

برنامه نود فقط با عادل دیدنی او باید برگردد

مظاهر میلادی گرجی 1 5 پاسخ 1397/12/28 -08:46

تمام این نفرات ک الان ب این شهرت و جا مکان ک رسیدن و این همه حاشیه درست میکنن.تا 4سال قبل اگه تو گوششون هم میزدی چیزی نمیگفتن .حالا دائما در حال حاشیه برای نظام و صدا و سیما هستند ومردم را وادار ب انتخاب یکی میکنند.ک اگر هم ی کم فشارو ببینند میرن تو تلوزیونهای دشمن و ادعای روشنفکری میکننن.شما ی مجری ی تلوزیونی هستی ک تا دیروز 2تا کوچه پایینتر از خونت کسی نمیشناختد حالا ادم شدی و هر روز فلانی این جوری گفت قهر.فلانی اون جوری گفت قهر..که هیچ کس نباید بر خلاف میل شما رفتار کنه ک به پزت بر میخوره.بس کن دیگه.

کاربر ناشناس 1397/12/28 -09:18

آقای نا محترم تو وهم فکرهای تو ملت توسری خور می خواهد خیلی بدبختی

k1 1397/12/28 -10:55

منظورت از دو روز پیش همون ده سال پیشه دیگه؟؟!!!

محمد سبزواری 1397/12/28 -13:44

سلام چی میگی کجای کاری اگه یه نفرم تو این تلویزیون بی پرده و نترس درمورد یه سری مسائل ورزشی و حتی عمومی حرفشو رک و راست برنه عادل فردوسی پور هست صدا و سیما که سفارشی باشه بدرد نمیخوره بزارین حداقل این دلخوشی جوانان از بین نره برنامه نود بدون عادل به هیچ جا نمیرسه هیچ کس نمیتونه حای عادل بگیره

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/12/28 -07:40

ملالی نیست جز بی میلی شما!

مراضی‌مهدوی‌ 3 2 پاسخ 1397/12/28 -07:07

اتفاقا به نظر من عادل فردوسی پور باید از صدا و‌سیما بره ، این برای خود عادل خوبه ، شخصیتی مثل عادل فردوسی پور از سر صدا و سیما زایلده حیفه که با صدا و سیما همکاری کنه ، شخصیتهای ممتاز ‌و تراز اول مملکت کسر شان هودشون می دونند همکاری با صدا و‌سیما رو‌ ، واقعا خوشحال که فردوسی پور از صدا و سیما رفت ، مدیرعامل بی کفایت و کم مایه ای مثل فروغی لیاقت همکاری با فردوسی پور رو ندارند

123 5 1 پاسخ 1397/12/28 -06:47

قیافه مدیر شبکه سه را ببینید میفهمید که چه انسان بی لیاقتی سرکار اومده

بهار اقبالی 3 1 پاسخ 1397/12/28 -05:39

ظلم به عادل فردوسی نکنید او شایسته ترین است هرکس که بخواهد در جایگاه او قرار گیرد منفور مردم خواهد بود

محمد 4 1 پاسخ 1397/12/28 -02:12

مگه مملکت مسوولی نداره، که یک مدیر بی تجربه سفارشی، بیاد و هرکاری دلش بخواد انجام بده اونم در رسانه ای که با پول همین مردم داره اداره میشه و برخلاف حواستون عمل کنه .. وای برما که به چه روزی افتادیم.

مش سعید 2 1 پاسخ 1397/12/28 -01:56

وقتی در یک نهاد "رابطه " جای " ضابطه " رو بگیره و هیچ نظارتی هم نباشه میشه یک سازمان فراقانونی مثل صدا و سیما که شده حیاط خلوت سیاسی یک عده افراطی که رای مردم اگه به مذاقشون خوش نیاد ، پشیزی واسشون ارزش نداره و تره هم واسه نظر مردم خورد نمیکنن. تا کی باید نظام ، بابت نفهمی این مدیران کوته فکر هزینه پرداخت کنه؟!!

نود 12 5 پاسخ 1397/12/28 -00:00

نود بدون عادل فردوسی پور هیچ تأثیری در فوتبال ایران ندارد

سید نوروززاده 10 2 پاسخ 1397/12/28 -00:00

متاسفم برا شبکه ای که نظر مردم و داوران جشنواره سیما براشون مهم نیست لاقل یه نظر سنجی تقلبی راه مینداختید بعد نود رو حذف میکردید شما که بلدید نود و عادل فردوسی پور مورد اعتماد و احترام مردم هستند بارها دیدید نتونستید محبوبیت نود و عادل فردوسی پور رو از بین ببرید عزت و ذلت دست خداست نه بنده یا افراد تازه به دوران رسیده

هیوااصلانی 9 2 پاسخ 1397/12/27 -23:53

صدا و سیما و مخصوصا مدیر شبکه سه آقای فروغی، لیاقت انسانی حرفه ای و محبوب مثل عادل فردوسی پور رو نداره.

کاربر ناشناس 1397/12/28 -01:46

خلایق هر چه لایق ....