کیف قاپی از 30 زن در تهران برای هیجان و فرار از روزمرگی !

سارق جوان بخاطر هیجان و فرار از روزمرگی دست به کیف قاپی در منطقه امامزاده حسن می‌زد.

کیف قاپی از 30 زن در تهران برای هیجان و فرار از روزمرگی !

سرهنگ محمدرضا ملکوت، رییس کلانتری 149 امامزاده حسن گفت: عصر روز یکشنبه 26 اسفند ماه سال جاری، ماموران گشت پیاده کلانتری امامزاده حسن که در بازار پوشاک در حال گشت زنی بودند در یک لحظه متوجه صدای فریاد خانمی جوان شدند و خیلی زود به محل مراجعه کرده و مشخص شد راکب موتورسیکلت در حال فرار است و زن جوان ادعا کرد که کیفش را مورد سرقت قرار داده اند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، سریعا مشخصات موتورسیکلت دریافت و پس از بررسی و تعقیب و گریز، ماموران تیم عملیات کلانتری موفق به دستگیری سارق کیف قاپ شدند که مشخص شد وی اقدام به سرقت به صورت تک نفره کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: سارق 45 ساله که سه سابقه کیف قاپی نیز دارد بیشتر در ساعات عصر در بازار امامزاده حسن اقدام به سرقت می کرد و با فراخوانی که از شکات و مالباختگان انجام شد، تا به این لحظه 30 خانم وی را در همان لحظه ورود به کلانتری شناسایی کرده اند.

وی افزود: متهم در زمینه انگیزه خود نیاز مالی به این کار را رد می کند و عنوان کرد مشغول به کار در بازار آزاد است و درآمد خوبی نیز دارد اما به دلیل هیجان این کار تصمیم به کیف قاپی گرفته و قصد داشته با این کار زندگی‌اش را از روزمرگی خارج کند.

وی در ادامه گفت: متهم در زمینه انتخاب سوژه‌های خود نیز گفت: خانم های جوانی که در قسمت خیابانی بازار حرکت می کردند را انتخاب می کردم و زمانیکه می دیدم آنها کیف دستی خود را شل نگه داشته‌اند اقدام به سرقت می کردم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی دراختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها