چهارشنبه آخر سال اردبیل برفی می‌شود

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای چهارشنبه آخر سال اردبیل سرد و برفی است و بارش در از مناطق استان دور از انتظار نیست.

چهارشنبه آخر سال اردبیل برفی می‌شود

سیاوش محمدی اظهار داشت: بارش برف و باران تا عصر چهارشنبه این هفته در برخی مناطق استان اردبیل ادامه دارد و طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی تا صبح پنج شنبه سامانه سرد و بارشی در استان حاکم است که به صورت ضعیف و شدید خواهد بود.

وی با اشاره به این که بارش‌ها تا اوایل صبح فردا در استان انتظار می‌رود بیان کرد: دمای هوای امروز اردبیل نسبت به روز گذشته تا 8 درجه در برخی مناطق استان کاهش یافته و تا صبح پنج شنبه هوای نسبتا سردی در مناطق جنوبی استان انتظار می‌رود و در ارتفاعات سبلان و کوه‌های باغرو بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به بیشترین میزان بارش برف و باران در استان نیز گفت: بیشترین بارش برف مربوط به آلوارس سرعین با 25 سانتی‌متر و بیشترین بارش باران از مشگین‌شهر به میزان 18 میلیمتر به ثبت رسیده است.

محمدی تصریح کرد: تردد در جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل به صورت روان ادامه دارد و از رانندگان و ترددکنندگان انتظار داریم رعایت نکات ایمنی را در نواحی مه‌گیر استان مبنای کار قرار دهند و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی بیان کرد: هوای چهارشنبه آخر سال اردبیل سرد و برفی است و بارش در بسیاری از مناطق استان دور از انتظار نیست.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها