توزیع ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویای ۲۶۰۰ تومانی آغاز شد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: به منظور تامین و تنظیم بازار نهاده‌ها،‌ عملیات توزیع ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا ۲۶۰۰ تومانی تحویل درب انبار استان‌ها از امروز آغاز شد.

توزیع ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویای ۲۶۰۰ تومانی آغاز شد

حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: با توجه به نیاز تولیدکنندگان و مرغداران گوشتی تخم‌گذار، اجداد و گوشتی و دامداران بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از امروز عملیات توزیع 100 هزار تن کنجاله سویا با تحویل از محل انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام آغاز شد.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم از این محصولات و تحویل از درب استان 2600 تومان است و تولیدکنندگان می‌توانند برای بهره‌مندی به جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: اختصاص این نهاده‌ها بر اساس میزان تولید، آمار جوجه‌ریزی به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود.

ورناصری با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام در تعطیلات عید امسال تعطیل نخواهد بود گفت: ادارات شرکت امور پشتیبانی استان‌ها در تعطیلات نوروز فعال خواهند بود و تولیدکنندگان می‌توانند به آنها مراجعه کرده و سهمیه خود را دریافت کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار امیدواری کرد که با ادامه این روند نسبت به تامین نیاز تولیدکنندگان و اصلاح قیمت‌ها منجر شود.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها