اختصاصی؛ صبح امروز انجام شد؛

صدهزار تن کنجاله سویا آماده ارایه به تولیدکنندگان/ شرکت پشتیبانی امور دام در ایام تعطیلات هم فعال است

از صبح امروز یکصد هزار تن کنجاله سویا در محل انبارهای شرکت پشتیانی امور دام سراسر کشور آماده تحویل به تولید کنندگان و دامداران می باشد.

صدهزار تن کنجاله سویا آماده ارایه به تولیدکنندگان/ شرکت پشتیبانی امور دام در ایام تعطیلات هم فعال است

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام کشور در گفتگو با خبرنگار خبر فوری ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به نیاز مجموعه تولید کنندگان و دامداران به خصوص در بخشهای مرغداران گوشتی و تخمگذار با هماهنگی‌های انجام شده امروز یکصدهزار تن کنجاله سویا در محل انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کشور آماده تحویل به دامداران و تولید کنندگان است.

وی ادامه داد: بهای این کنجاله به ازای هر کیلوگرم دو هزار و ششصد تومان درب انبار استان ابلاغ شده است و تمام تولید کنندگان می توانند به سازمانهای جهاد کشاورزی استان مراجعه کرده و بر مبنای تولید، آمار جوجه ریزی و آمار تولید تخم مرغ نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

ورناصری در مورد خدمات شرکت پشتیبانی امور دام در ایام عید گفت: همه همکاران ما در سراسر کشور در ادارات کل پشتیبانی امور دام استان کاملا حضور دارند و هیچ کدام از سیستمها و انبارهای ما تعطیل نخواهند بود و به نسبت فروش و صدور حواله و تحویل کالا در تمام ایام تعطیلات عید اقدام خواهد شد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: تولید کنندگان این امکان را خواهند داشت تا همه ایام تعطیلات نوروز را به ادارات استان مراجعه کنند و نسبت به سهیمه خود اقدام کنند و حتما با این روند تامین نیاز تولید کنندگان و اصلاح شرایط قیمتی در سراسر کشور ایجاد خواهد شد.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها