نساجی از نظر روحی شرایط مساعدی ندارد و به همین دلیل تمرین نکردیم

سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت:من از افرادی که در تیم حضور دارند می‌خواهم آتش بیار معرکه نشوند و اگر آقایان صنیعی‌فر و حدادیان محدودیت‌هایی دارند با صحبت‌هایشان بیشتر مشکلات را بیشتر نکنند.

نساجی از نظر روحی شرایط مساعدی ندارد و به همین دلیل تمرین نکردیم

فرهاد کوچک‌زاده در خصوص تمرین نکردن بازیکنان نساجی بعد از بازی با استقلال گفت: طی یکی دو روز گذشته رایزنی‌های زیادی صورت گرفته که مشکلات حل شود اگرچه بازیکنان تیم امروز اصلا تمرین نکردند.

وی افزود: قرار است استاندار مازندران راهی تهران شود و نشستی را با مالکان باشگاه برگزار کند. البته صنیعی‌فر در تهران حضور ندارد ولی از طریق تلفن قرار است صحبت‌ها بین طرفین رد و بدل شود.

سرپرست نساجی با تاکید بر اینکه بازیکنان پیگیر زمان برگزاری تمرینات هستند گفت: خود آقای جلالی تشخیص داد با این شرایط روحی تمرین برگزار نشود چون اگر این اتفاق رخ می‌داد ممکن بود بازیکنان مصدوم شوند.

کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه تمرینات نساجی از روز دوم فروردین برگزار می‌شود در خصوص اینکه حمید مطهری روز گذشته عنوان کرد با این شرایط کادر فنی این تیم کنار می‌کشند گفت: مطهری نظر شخصی خودش را گفته است. به هر حال کادر فنی در این چند روز تحت فشار بوده و مطهری هم نظرش را داده است.البته الان صحبت‌های خوبی صورت گرفته و ما امیدوارم به حل مشکلات هستیم.

وی در خصوص مصاحبه بازیکنان نساجی بعد از بازی با استقلال گفت: من مصاحبه بازیکنان را خواندم و باید بگویم بازیکن حق ندارد در مورد مالکیت نساجی حرف بزند. شاید یکسری مسائل خصوصی بین مالکین باشگاه باشد و وظیفه بازیکن نیست در مورد مسائل مدیریتی صحبت کند.من از افرادی که در تیم حضور دارند می‌خواهم آتش بیار معرکه نشوند و اگر آقایان صنیعی‌فر و حدادیان محدودیت‌هایی دارند با صحبت‌هایشان بیشتر مشکلات را بیشتر نکنند. امیدوارم مالکان باشگاه هم هر چه سریعتر از این مشکلات عبور کنند. مردم قائمشهر تنها دلخوشی‌شان تیم نساجی است و من امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها