جلسه مخفیانه یوفا با ECA با هدف ایجاد تغییر در لیگ قهرمانان اروپا

سران اتحادیه فوتبال اروپا و اعضای اتحادیه باشگاه‌های اروپایی (ECA) در جلسه‌ای مخفیانه درباره ایجاد تغییرات در فرمت برگزاری لیگ قهرمانان اروپا بحث خواهند کرد.

جلسه مخفیانه یوفا با ECA با هدف ایجاد تغییر در لیگ قهرمانان اروپا

نشریه «وال استریت جورنال» مدعی شد سران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسه‌ای مخفیانه با حضور اعضای اتحادیه باشگاه‌های اروپایی (ECA) هستند تا روی ایجاد تغییرات و اصلاحات بر روی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کنند. این جلسه قرار است در هفته جاری در شهر نیون سوئیس برگزار شود.

«وال استریت جورنال» خبر داد یکی از این تغییراتی که انتظار می‌رود در این جلسه مورد بررسی قرار بگیرد، سخت‌تر شدن شرایط برای تیم‌های کوچکتر برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا است و این بدین معناست که یوفا قصد دارد کیفیت‌ این مسابقات را افزایش دهد. موضوع دیگر برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در روزهای تعطیل هفته - شنبه و یکشنبه - به جای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه است.

طبق این گزارش یوفا تحت‌تأثیر شایعه شکل‌گیری تورنمنت جدیدی به نام «سوپرلیگ اروپا» که از سال پیش مطرح شده، به فکر تشکیل این جلسه مخفیانه افتاده است. انتظار نمی‌رود این تغییرات و اصلاحات زودتر از سال 2024 اعمال شود.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها