۸۴ کیلوگرم هروئین در اردبیل کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیس و مرزبانان شهرستان بیله‌سوار خبر داد و گفت: در این عملیات ۸۴ کیلو و ۵۹۷ گرم هروئین کشف شد.

۸۴ کیلوگرم هروئین در اردبیل کشف و ضبط شد

سردار هوشنگ حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یک نفر سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیس و مرزبانان شهرستان بیله‌سوار دستگیر شد که در این عملیات 84 کیلو و 597 گرم هروئین از این قاچاقچی کشف و ضبط شد.

وی گفت: این سوداگر مرگ قصد انتقال محموله بزرگ هروئین با استفاده از یک دستگاه تریلی به کشور آذربایجان را داشت که با هوشیاری پلیس و مرزبانان و در عملیاتی مقتدرانه دستگیر شد.

کشفیات مواد مخدر در اردبیل 80 درصد افزایش یافت 1552کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردبیل کشف شد+فیلم 28 باند مواد مخدر در اردبیل منهدم شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشف این میزان هروئین در این عملیات بیان کرد: این مقدار هروئین در بین بار بلوک و دیوارهای پیش ساخته جاسازی شده بود.

حسینی از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه آنان در تبلیغ و ترویج مواد افیونی و اعتیاد خبر داد و افزود: این طرح در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با حداکثر توان و تعهد پلیس و با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است تا اقدامات و عملیات‌های به موقع برای جلوگیری از فعالیت‌های مجرمان در سطح استان انجام شود.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها