حادثه‌ای دردناک در حین تعقیب و گریز پلیس +فیلم

دو مظنون به سرقت خودرو در اقدامی وحشیانه یک مامور پلیس را که قصد متوقف کردن و دستگیری آن‌ها را داشت با خودرو زیر گرفتند.

حادثه‌ای دردناک در حین تعقیب و گریز پلیس +فیلم

مقامات پلیس ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا به تازگی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که حادثه‌ای وحشتناک برای یکی از ماموران پلیس این ایالت را در حین انجام ماموریت نشان می‌دهد.

پلیس آرکانزاس با مشکوک شدن به خودرویی مشکی رنگ متعلق به یک زوج جوان به تعقیب آن‌ها پرداخت. این زوج جوان هنگام مواجه شدن با پلیس اقدام به فرار کردند و بدون توجه به دستورات ماموران برای ایست کامل از خودرو پیاده نشده و به طرز خطرناکی به رانندگی ادامه دادند. راننده خودرو مشکی رنگ مگان ریورا ۳۲ ساله و سرنشین کنار او نیز دی‌آنجلو براون ۳۰ ساله بودند.

ماموران پلیس پس از استعلام پلاک خودرو، متوجه شدند که خودرو مورد نظر از پیرمردی ۷۲ ساله در جنوب ایالت کالیفرنیا دزدیده شده است. افسران پلیس پس از چندین برخورد متوالی با خودرو زوج جوان نتوانستند آن‌ها را متوقف کنند و مجبور به محاصره خودرو شدند. در این زمان ماموران با اخطار‌های متوالی و تلاش برای باز کردن درب‌های خودرو قصد خارج کردن زوج جوان از خودور را داشتند.

اما مگان ریورا هم‌چنان قصدی برای متوفق کردن خودرو و پیاده شدن نداشت و حتی با وجود استفاده پلیس از میخ‌هایی مخصوص جهت خالی کردن باد چرخ‌های خودرو مشکی رنگ، او اقدام به گاز دادن و حرکت کرد. در ادامه این تعقیب و گریز پلیسی یکی از ماموران با کشیدن دستگیره درب قصد باز کرده آن را داشت، ولی متاسفانه مگان ریورا شروع به گاز دادن کرد و در نتیجه خودرو با این افسر پلیس برخورد کرد و از روی آن رد شد.

سایر مامورین حاضر در صحنه با مشاهده این اتفاق، فورا شروع به تیر‌اندازی به سمت مظنون‌ها کردند. در تیراندازی پلیس هر دو فرد حاضر در خودرو مشکی رنگ کشته شدند. مامور پلیس آسیب دیده نیز فورا به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه با وجود صدمه جدی به مامور یاد شده، ولی او زنده مانده است و پس از مدتی استراحت و تحت مراقبت پزشکی، می‌تواند به محل کار خود بازگردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 4.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها