درخواست هدایتی در دادگاه:پول‌هایی که به ورزشکاران داده‌ام را خودم صاف خواهم کرد

حسین هدایتی گفت: رئیس فدراسیون حقوق کی‌روش و هزینه خرید لباس‌های تیم ملی را از من گرفت.

درخواست هدایتی در دادگاه:پول‌هایی که به ورزشکاران داده‌ام را خودم صاف خواهم کرد

حسین هدایتی در دادگاه اظهار کرد: 15 میلیارد تومان را طبق سند صرف زیرساختهای نیروگاهی شده که سندهایش موجود است و مشخص است که این پول کجا مصرف شده و اینها نشان می‌دهد که صرف ورزش نشده است. ما برای ورزش کشور از سال 82 تا 94 بیش از 250 میلیارد تومان هزینه کردم. به مصالح کار خیر و پرچم کشور طنین انداز شود این کار را کردیم و از رئیس کمیته ملی المپیک و فدراسیون های فوتبال و ... می‌آمدند و از من درخواست می‌کردند.

هدایتی گفت: از ستاد دیه کل استان ها و زندان های کشور سوال کنید بیش از 13 هزار زندانی در این چند سال آزاد کردم. آنوقت کسی که زندانی آزاد می‌کند می‌شود اخلالگر نظام اقتصادی؟ لیستش موجود است. من در حوزه‌ها و حسینیه‌ها هزینه کردم. من هر نوکری کردم برای اهل بیت بوده، تهمت نزنید، من به ذاکرین و مداح‌ها هیچ کمکی نکردم و ذاکرانی که بعضی مد نظرشان است .

آقای تاج شده یک بار من بیایم آنجا بگویم بیا این پول را از من بگیر؟ از سپاه، وزارت و دادستان تهران مجوز بگیر که داری از من پول می‌گیری. او گفت ع-الف و م-پ پول نگیر و فقط از حسین هدایتی پول بگیر. از آقای تاج خواستم اجازه بگیر که حقوق کی‌روش را از من بگیر، پیراهن تیم ملی بگیر، در جام جهانی ایشان نفری 5 هزار دلار از من گرفته است، برای ووشو کاران پول دادم و افتخار هم می‌کنم.

داورزنی شب بازی ایران و آمریکا از لهستان به من توسط دبیرشان 12 ظهر گفتند که 150 هزار دلار به عنوان پاداش به ما بده، که اختلاف قیمت آن سال تا امسال خیلی زیاد است. در آن سال ششم شدیم و مقام معظم رهبری خوشحال شدند. من چطور تا 2:30 بعد از ظهر هتل هیلتون ورشو پول رساندم. به جای تشکر سیبل شدم و خدماتم را در ورزش نمی‌بینید، حسینیه‌سازی و مدرسه سازی و ... را نمی‌بینید.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها