مقدم‌فر: حادثه تروریستی نیوزیلند نشان داد تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است

رئیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: غربی‌ها در بلندگوهای خود از حقوق بشر دم می‌زنند اما در عمل خلاف آن عمل می‌‌کنند.

مقدم‌فر: حادثه تروریستی نیوزیلند نشان داد تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است

حمیدرضا مقدم فر رئیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی در نشست بررسی ابعاد حمله تروریستی علیه مسلمانان نیوزیلند،گفت: فلسفه تشکیل ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری و پیگیری این نامه‌ها اساساً این بود که بعد از حوادث تروریستی داعش در اول بهمن 1393 و پس از آن در سال 94 در پاریس رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی نامه‌هایی را صادر فرمودند و در این نامه‌ها دست‌های پشت پرده این حوادث و اقدامات را افشا کردند.

وی با بیان اینکه در این نامه‌ها دو عامل به عنوان عوامل اصلی وقوع حوادث تروریستی در پاریس معرفی شده بودند، افزود: اولین عامل سیاست‌های اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی سیاستمداران غربی و سوق دادن آنها به سمت مسلمان ستیزی بود و عامل دوم فرهنگ غرب با دو عامل ابتذال و خشونت است که خود زایش‌گر عِده و عُده گروه‌های تروریستی در غرب است.

مقدم فر اضافه کرد: عامل اصلی حوادث نیوزیلند اخیراً اعلام کرد که خودش و اقداماتش تحت تاثیر ترامپ هستند و آنچه که انجام داده‌ ناشی از تفکرات و سیاست‌های ترامپ است.

وی عنوان کرد: این دو واقعیتی که رهبر معظم انقلاب در نامه به جوانان غربی اشاره فرمودند، امروز به خوبی در صحنه تروریستی نیوزیلند خودش را به خوبی نشان داد.

رﺋیس ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی تصریح کرد: ترامپ امروز نماد سیاست‌ورزی در فرهنگ غرب و کسی است که تروریست‌های اسلام ستیز او را به عنوان مربی و معلم معنوی خودشان معرفی می‌کنند.

مقدم فر ادامه داد: در این فضا رهبر انقلاب به عنوان یک رهبری دینی، جوانان غربی را به شناخت اسلام واقعی دعوت کردند و از آنها خواستند تعامل صحیح و شرافتمندانه با اسلام برقرار کنند؛ این نشان می‌دهد برخلاف تبلیغات دروغین رسانه‌های غربی، امروز اسلام واقعی از زبان مقام معظم رهبری، جهان را به صلح و امنیت فرا می‌خواند.

مقدم‌فر با بیان اینکه حادثه تروریستی در نیوزیلند نشان داد که تفکر نژادپرستی نوین در حال احیا شدن است، خاطرنشان کرد: در حالی این تفکر در حال احیا شدن است که غربی‌ها در بلندگوی‌های خود از حقوق بشر دم می زنند اما در عمل خلاف آن عمل می‌کنند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها