هواداران از صعود در لیگ قهرمانان ناامید نباشند

پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم، موفق شد 3 -1 از سد سپیدرود بگذرد تا با صدرنشینی سال را به پایان برساند. سالی که با قهرمانی در لیگ هفدهم و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای سرخ‌ها رویایی بود.

هواداران از صعود در لیگ قهرمانان ناامید نباشند

پرسپولیس و استقلال 10 فروردین 98 دربی پایتخت را برگزار خواهند کرد و حال شاگردان برانکو با توجه به فشردگی بازی‌های اخیر این فرصت را دارند که پس از چند روز استراحت و ریکاوری لازم در یکی از حساس‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر حاضر شوند. بازی‌ای که برای بازیکنان هر دو تیم حیاتی است و می‌تواند سرنوشت قهرمان لیگ را تعیین کند.
مهدی شیری، دفاع راست سرخ‌های پایتخت درخصوص بازی اخیر این تیم مقابل سپیدرود گفت: «بازی سختی مقابل سپیدرود برگزار کردیم. با وجود خستگی بازی‌های گذشته نیمه اول این بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و شانس‌های خوبی هم برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه‌ای بهتر این بازی را به پایان برسانیم اما به هر حال این بازی را با پیروزی 3 بر یک پشت سر گذاشتیم.»
این بازیکن 28 ساله ادامه داد: «در نیمه دوم بچه‌ها خیلی خسته بودند و این خستگی در چهره بچه‌ها کاملاً مشهود بود به این دلیل کیفیت بازی در نیمه دوم افت کرد. دو بازی سخت با نساجی و سپیدرود داشتیم که این دو بازی در چمن مصنوعی برگزار شد و حقیقتاً بازی در چمن مصنوعی سخت است و نیاز به انرژی مضاعفی دارد. ما عادت به بازی کردن روی چنین زمین‌هایی را نداریم.» او بیان داشت: «به هر حال مهم این بود که آخرین بازی فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و با 3 امتیاز به تهران بازگشتیم. با پایان بازی با سپیدرود مسابقات ما در سال جاری به پایان رسید و هم اکنون تمام فکر و ذکر ما دربی 89 است و امیدواریم که با ارائه یک بازی زیبا پیروز باشیم.»
شیری که از نیم فصل دوم به تیم پرسپولیس اضافه شد، درخصوص سال 97 بیان داشت: «سال 97 هم برای من و هم برای پرسپولیس سال خیلی خوبی بود. نیم فصل اول در پیکان بودم و توانستم عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم و پس از آن هم به پرسپولیس آمدم و خیلی خوشحالم که در این تیم هستم. امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس در سال 98 تکرار شود. حضورم در پرسپولیس، مهم‌ترین اتفاق زندگی‌ام در سال 97 بود.»
دفاع راست پرسپولیس از زمان حضورش در این تیم در بیشتر بازی‌ها در ترکیب اصلی سرخ‌ها حضور داشت. او افزود: «از برانکو ممنونم که به من اطمینان کرده و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که روز به روز با تمرینات بیشتر بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. تمام تلاشم بر این است که در تیم مثمر ثمر باشم و ممنون هوادارانی هستم که به بنده لطف دارند. امیدوارم که با ارائه بهترین عملکرد بتوانم محبت آنها را جبران کنم. » او درخصوص دربی 89 گفت: «دربی بازی خیلی بزرگ و پرهیجانی است و همان طور که همه می‌دانند، این بازی جزو خاص‌ترین بازی‌هاست. من برای رسیدن به زمان برگزاری این بازی لحظه شماری می‌کنم. اگر در دربی باشم تمام تمرکزم را می‌گذارم تا با ارائه بازی خوب لطف و محبت طرفداران را جبران کنم. امیدوارم بعد از دربی هم صدرنشین باشیم.»
تیم فوتبال پرسپولیس امسال با یک شکست و یک تساوی لیگ قهرمانان را آغاز کرد و روز سه‌شنبه بیستم فروردین ماه باید به مصاف الاهلی عربستان برود. دفاع راست تیم پرسپولیس درخصوص لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: «تازه در آغاز راه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و اما 12 امتیاز دیگر باقی مانده و این فوتبال است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امتیازات را جمع کنیم. هواداران پرسپولیس ناامید نباشند ما به کسب امتیازات باقی مانده در لیگ قهرمانان امید بسیار زیادی داریم.» شیری ادامه داد: «ما دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردیم که این دو بازی به دلیل برگزاری فشرده بازی‌ها برای ما بسیار سخت بود. با خستگی زیاد به مصاف تیم‌های پاختاکور و السد رفتیم و در صورتی که می‌توانستیم ریکاوری بهتری داشته باشیم، قطعاً نتایج بهتری کسب می‌کردیم اما به هر حال آن دو بازی تمام شد و حالا برنامه ما برای سال 98 صعود به مرحله بعد و تکرار افتخارات است.»
با پایان سال 97 تمرینات تیم‌های لیگ برتر به پایان رسیده اما برانکو تمرینات تیمش را تعطیل نکرده و روزی 2 جلسه تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته است. دفاع راست تیم پرسپولیس در این خصوص افزود: «تمرینات ما اکثر مواقع صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و ما به این شرایط عادت داریم.» او پس از تبریک سال 98 گفت: «مردم ما در سال جاری سختی‌های زیادی کشیدند و امیدوارم که سال آینده سال خوبی برای تمامی مردم کشورم باشد. علاوه بر این امیدوارم که در سال 98 هم پرسپولیس بتواند با قهرمانی در لیگ و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق‌تر از سال 97 باشد.»

منبع: ایران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها