عضو فراکسیون کارگری در گفت و گو با خبرفوری:

حقوق کارگران در شرایط فعلی نباید کمتر از ۴ میلیون باشد/ تلاش دولت و مجلس برای رسیدن به عددی معقول است


27 اسفند 1397 - 09:41
filemanager/6/eghtesadi/Kargaran
عضو فراکسیون کارگری گفت: تعیین حقوق کمتر از ۴ میلیون برای کارگران در شرایط فعلی قابل پذیرش نیست.

زهرا ساعی عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نحوه تعیین حقوق کارگران برای سال آینده اظهار کرد: اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و قطع به یقین اکثریت نمایندگان بر این باورند که حقوق کارگران در شرایط فعلی نباید کمتر از ۴ میلیون باشد.

وی افزود: در وضعیت امروز کشور و باتوجه به وجود تورم، افزایش قیمت کالاها، نرخ اجاره‌بها و مسکن قطعا درخواست کارگران برای افزایش حقوق امری طبیعی است.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به رویکرد کاری که از سوی کارگران در کشورمان صورت می‌گیرد و تلاشی که از سوی این قشر صورت می‌گیرد اگر بخواهیم براساس استاندارها شرایط را ارزیابی کنیم، قطعا به رقمی کمتر از ۴ میلیون برای حقوق کارگران نمی‌رسیم.

ساعی خاطرنشان کرد: کارگران ما در وضعیت فعلی با شرایط سختی زندگی می‌کنند از این قطعا لازم است که مطالبات به حق آنها توجه شود.

وی تاکید کرد: ما در جلساتی که با نمایندگان دولت داشتیم تمام سعی خودمان را به کار گرفتیم تا به عددی معقول دست پیدا کنیم.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به رویکرد دولت و شخص رئیس‌جمهور در توجه به کارگران امیدوارم مجلس و دولت در جهت تحقی مطالبات این قشر از جامعه به خصوص در بعد حقوق به یک جمع‌بندی مناسب دست پیدا کنند.

عضو فراکسیون کارگری گفت: تعیین حقوق کمتر از ۴ میلیون برای کارگران در شرایط فعلی قابل پذیرش نیست.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/eghtesadi/Kargaran
27 اسفند 1397 - 09:41

زهرا ساعی عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره نحوه تعیین حقوق کارگران برای سال آینده اظهار کرد: اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و قطع به یقین اکثریت نمایندگان بر این باورند که حقوق کارگران در شرایط فعلی نباید کمتر از ۴ میلیون باشد.

وی افزود: در وضعیت امروز کشور و باتوجه به وجود تورم، افزایش قیمت کالاها، نرخ اجاره‌بها و مسکن قطعا درخواست کارگران برای افزایش حقوق امری طبیعی است.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به رویکرد کاری که از سوی کارگران در کشورمان صورت می‌گیرد و تلاشی که از سوی این قشر صورت می‌گیرد اگر بخواهیم براساس استاندارها شرایط را ارزیابی کنیم، قطعا به رقمی کمتر از ۴ میلیون برای حقوق کارگران نمی‌رسیم.

ساعی خاطرنشان کرد: کارگران ما در وضعیت فعلی با شرایط سختی زندگی می‌کنند از این قطعا لازم است که مطالبات به حق آنها توجه شود.

وی تاکید کرد: ما در جلساتی که با نمایندگان دولت داشتیم تمام سعی خودمان را به کار گرفتیم تا به عددی معقول دست پیدا کنیم.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به رویکرد دولت و شخص رئیس‌جمهور در توجه به کارگران امیدوارم مجلس و دولت در جهت تحقی مطالبات این قشر از جامعه به خصوص در بعد حقوق به یک جمع‌بندی مناسب دست پیدا کنند.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


28

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی رضا 0 0 پاسخ 1397/12/28 -08:39

داداش حقوق,کارگرا رو ۵ تمن برسونید اما حقوق کارمندا رو هم همینطور افزایش بدین ثواب داره

کارگر 0 0 پاسخ 1397/12/28 -07:54

این کارگرها، همشون کارشناسی و کارشناسی ارشد دارن، فقط دولت جا نداشته استخدام کنه، گناهشون چیه؟

arman 1 6 پاسخ 1397/12/27 -21:55

حرف احمقانه نزنید. کارمندها با مدارک تحصیلی بالا حقوقاشون سال ۹۸ اکثرا زیر ۳/۵ بسته شد. بعد کارگر بیاد بگیره مثلا ۴/۵؟؟؟ مگر اینکه بگیم حق همه کارمند و کارگرها بالای ۴ تومن است....

دیدبان 1397/12/27 -23:32

با سلام خدمت این محترم مدرک دار . ادب هم خوب چیزی فکر کنم مدرکت هم مثل ادبت باشه . من تو امور اداری یک شرکت دولتی هستم . همکاران مدرک رو از درب ماست فروشی میگیرن و ارائه میدن اینقدر مدرک مدرک نکن .

کاربر ناشناس 1397/12/28 -07:58

دوست عزیز منم کارگرم، ولی با مدرک فوق لیسانس و معدل 18.37 تازه خیلی از کارگران اینطوری اند، فقط گناهمون اینه که دولت چون شما را قبلاً گرفته دیگه جایی برای ما نمانده!

مصطفی 1397/12/28 -07:47

واقعا تو فکر کردی همه کارمندا مدارک بالا دارن و کارگرا همه سیکل ؟؟؟ چقدر از جامعه و مردمش عقبی استاد بنده خودم لیسانس نرم افزار دارم . کارم هم طراحی وب سایت هست . اما چون مثل شما اساتید پارتی نداشتم جای دولتی و کارمندی پذیرش نشدم. و الان حقوق کارگری دریافت میکنم امیدوارم خدا شمارو به فکر فرو ببره

احمدخسروی 2 2 پاسخ 1397/12/27 -20:39

سلام حقوق بیش از حد زیاد بشه کارفرماها تعطیل میکنن تعدیل نیرو و بی کاری زیاد میشه قیمت کالا رو بیارید پایین یا دولت یه بن کارگری بده عوضه این که به کشورهای کمک میکنه به مردم خودمون کمک کنن

امیر 2 0 پاسخ 1397/12/27 -20:34

اینها همش دروغه از اخر ۲۰ درصد بیشتر اضافه نمیکنند

منصور محمدی 1 0 پاسخ 1397/12/27 -20:33

لعنت خدا به دروغگو خسته شدیم با چرت گفتن اونا و پخش شما بسه دیگه چیزی که عوض نمیشه حداقل نمک نپاشین

سارا 0 2 پاسخ 1397/12/27 -20:23

اخرش چی شد؟چه مقداراضاف کردین؟اینا مقدمه چینی هست که اخرش بگین نتونستیم به تفاهم برسین بیخیال افزایش قیمت

هادی رحیمی 1397/12/28 -04:18

سلام نهایتن ۲۰ درصد بیشتر اضافه نمیشه اینقدر دزد تو مملکت هست .که نمیزان حقوق کارگر بدبخت زیادشه .اگه حقوقها زیاد شن پس کی اختلاس کنه

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1397/12/27 -18:38

برق وآب۲۳%کرایه اتوبوس۲۰%کرایه خونه بینهایت درصد و......اون وقت حقوق...... بگذریم هرچی به این آقایان بگیم کم گفتیم .خداهدایتشون کنه واگرقابل هدایت نیستندویران بشند.

عطا 3 0 پاسخ 1397/12/27 -16:35

باسلام نه افزایش حقوق را می خواهیم و نه یارانه 45000 تومان را قیمتها را برگردانید به قبل از یارانه . اگر راست میگویید. مردم را مثل همیشه سرکار نزارید .

محمدی 0 2 پاسخ 1397/12/27 -15:51

آیا در این مملکت نرخ تورم وگرانی برای همه یکسان است یا برای کارمندان یکجور و برای کارگران جور دیگر ؟ چراهمیشه از گارکران در مجلس ویا کمیسون ها حمایت میشود ولی ازکارمندان بی پناه حمایتی نمیشود ؟ چرا همیشه درصد افزایش حقوق کارگران از کارمندان بیشتر است؟کارمندان چون اغلب افراد تحصیل کرده هستند واعتراض نمیکنند ولی اعتراض آنها بشکل دیگر کم کاری و.. انجام میشود؟در واقع افزایش حقوق کارگران وکارمندان باید بیک اندازه و برابر نرخ تورم طبق قانون افزایش یابد

علی 1 0 پاسخ 1397/12/27 -15:21

سلام نوبت که به کارگرها میرسه دریا خشک میشودحق کارگر هاخوردن نداره کارگرها فقط حقوق دارند نه اضافه کاری نه چیزه اضافه فقط حقوق آیا یک مسول چهارتا بچه میمونه با یک میلیون وهفتصدزندگیورو کنن

احسان 1397/12/28 -08:37

من کارمندم کارشناس ارشد و ۱۳ سال سابقه کار دارم مدیر یه بخش هم هستم کل حقوق و مزایام رو بهت میفروشم ماهی ۳ و نیم نه برادر اونی که شما فکر میکنی نیست.اون مزایا فقط برای یه ادارات خاصه.

ممد 12 1 پاسخ 1397/12/27 -13:51

آخرشما چرا فقط دروغ می گویید اول برای کارمندان شعار میدادید حالا نوبت کارگران است نون به نرخ روزمی خورید آیا شما که باورداریدباکمتراز چهارمیلیون نمی شودزندگی کرد پس چگونه است که 80درصدکارمندان شما زیر سه میلیون حقوق می گیرند شمافقط با قشرکارگر وکارمندرابازی می دهید