ماجرای عکس عضو شورای شهر تهران با احمدی نژاد چه بود؟

تصویر یکی از اعضای شورای شهر تهران با رییس جمهور سابق در رسانه‌های اصلاح طلب سروصدا به پا کرده بود.

ماجرای عکس عضو شورای شهر تهران با احمدی نژاد چه بود؟

به گزارش گروه اجتماعی خبر فوری ، روز بازی استقلال با العین، عکسی از حجت نظری منتشر شد که نزدیک محمود احمدی‌نژاد نشسته بود، این تصویر به سرعت مخابره شد و واکنش‌های زیادی داشت، نظری اما درباره این عکس می‌گوید: طبیعتا من با هیچ چسبی به آقای احمدی‌نژاد نمی‌چسبم. فکر می‌کنم کسانی هم که این عکس را منتشر کرده بودند، این را می‌دانند. اگر دنبال نیتشان برویم احتمالا می‌شود متوجه شد که دنبال چه چیزی بوده‌اند. ولی اجازه بدهید به جای این موضوع، اصل ماجرا را توضیح بدهم.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: من تقریبا از دقیقه10 بازی رسیدم استادیوم و وارد وی‌آی‌پی شدم. آقای احمدی‌نژاد تقریبا دقیقه30 آمدند. بین دونیمه تلاش کردند وارد وی‌آی‌پی شوند. به‌نظر می‌رسید تیم حفاظت{حراست} ورزشگاه بنا داشتند ممانعت کنند، اما حفاظت ایشان مسیری را باز کرد و خلاصه ایشان را آورد جایگاه وی‌آی‌پی و یک ردیف بالاتر از ردیف ما نشستند. منتهی ظاهرا عکسی که منتشرشده طوری است که انگار من کنار آقای احمدی‌نژاد نشسته‌ام.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همچنین اضافه کرد: عکس‌های دیگری هست که از روبه‌رو گرفته شده و کاملا نشان می‌دهد نه‌تنها در ردیفی که ایشان نشسته‌اند با ردیفی که ما نشسته‌ایم تفاوت دارد، که حتی پشت سر بنده هم نیستند. منتهی ظاهرا تعمدی در کار بوده که آن عکس خاص انتخاب شود و چنین القا شود که ما کنار هم نشسته‌ایم.

وی درخصوص شیطنت رسانه‌ای و انتسابات حزبی خودش نیز توضیح داد: به هر حال تصور من این است که دلیل اصلی این شیطنت‌های رسانه‌ای، مسائلی غیراز ماجرای ورزشگاه است. اگر دقت کرده باشید در متن خبر، انتساب حزبی بنده را مطرح کرده‌اند، یا برخی انتقادهایی که اخیرا از مدیران شهری داشته‌ام. به‌نظر می‌رسد این صرفا پیامی بوده که اگر بخواهید به مسیری بروید غیر از مسیری که ما می‌خواهیم، می‌توانیم با شیوه‌های اینچنینی شما را مورد نوازش قرار دهیم. ولی مطمئن باشید من مسیرم را با فشارهایی از این دست تغییر نخواهم داد.

منبع: روزنامه همشهری

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها