حادثه آوار منزلی در ورامین که ۲ پسر بچه کشته شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حادثه آوار منزل قدیمی در ورامین ۲ فوتی بر جای گذاشت.

حادثه آوار منزلی در ورامین که ۲ پسر بچه کشته شدند

سید جلال ملکی بعد از ظهر یکشنبه با اعلام خبر حادثه آوار در منزل قدیمی در جاده ورامین، جاده نظامی و خارج از محدوده آتش نشان ی شهرداری و تهران در جمع خبرنگاران حاضر در محل حادثه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۵۳ دقیقه عصر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ملکی افزود: به محض اطلاع از این حادثه ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و زمانی که آتش نشان‌ها به محل میرسند مشاهده می‌کنند که منزل از نوع خشتی و قدیمی بوده
و سقف یکی از اتاق‌ها به طور کامل تخریب شده و اطلاعات حاکی از آن بود که اعضای خانواده در آن اتاق حضور داشتند اما به گفته همسایه‌ها قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی ۳ نفر خارج و به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه از وضعیت جسمانی و سلامتی ۳ نفر اعزام شده به بیمارستان hطلاعی در دست نیست گفت: اما اعلام شده که ۲ نفر همچنان در زیر آوار محبوس هستند که آتش نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند که ۲ نفر که یک دختر ۸ ساله و یک پسر بچه ۱۲ ساله بود را خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند و مشخص شد که متأسفانه هر ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: این ۲ نفر و خانواده تابعیت غیر ایرانی داشتند و محل تحویل عوامل نیروی انتظامی شد و کارشناس‌ها تحویل کارشناسان شده است.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها