توضیح وزیر صنعت درباره ساماندهی بازار خودرو

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: جلسه امروز با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد و سه موضوع بهره‌برداری از معادن، بازار خودر و صادرات مورد بررسی قرار گرفت.

توضیح وزیر صنعت درباره ساماندهی بازار خودرو

مهرداد لاهوتی در تشریح جلسه عصر امروز فراکسیون مستقلین ولایی گفت: از آنجایی که معدن ظرفیتی است که اگر روی آن کار کنیم می‌توانیم آن را جایگزین نفت کنیم آقای وزیر از مجلس کمک خواستند که اگر یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این بخش صورت بگیرد، می‌توانیم از معادن خود به جای نفت استفاده کنیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین اظهار داشت: در موضوع بازار خودرو هم وزیر گفتند ما سعی کردیم تا الان فقط آن‌هایی که در نوبت بودند را سامان دهیم و به روز کنیم. رحمانی همچنین بر لزوم توجه به قیمت و کیفیت خودرو برای سال آینده هم تاکید داشت.

لاهوتی تصریح کرد: سومین موضوعی که در جلسه فراکسیون مطرح شد درباره صادرات بود که بررسی شد که اگر دو درصد را از سهم صادرات خود افزایش دهیم می‌تواند ۲۵ میلیارد دلار درآمد ما را از این بخش افزایش دهد.

منبع: ایلنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    همون جور که گفتیم خودرو رو کنترل میکنید معدن هم میخواهید کنترل کنید یا بدین دست فامیل های جهانگیری دیگر وزرا که هم اکنون یک مقداری از معادن رو دارن

  • کارمند
    0

    از توضیحاتشان هم حال آدم به هم می خوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها