توزیع «گوشت» و «سبد ارزاق» بین مددجویان بهزیستی تهران

معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران از توزیع گوشت و سبد ارزاق بین تمام مددجویان بهزیستی استان تهران خبر داد.

توزیع «گوشت» و «سبد ارزاق» بین مددجویان بهزیستی تهران

مهشید چوبکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع بیش از ۶ تن گوشت بین همه مددجویان بهزیستی در ۱۶ شهرستان استان تهران ، گفت: بیش از ۷ هزار سبد ارزاق نیز بین مددجویان استان تهران توزیع شده و به پایان رسیده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۲۳۰ میلیون تومان در کمپین زمستانه سازمان بهزیستی، افزود: با استفاده از این کمک‌های مردمی برای مددجویان البسه و بخاری تهیه شده است. همچنین ۴۰۰ میلیون تومان نیز هم در کمپین زمستانه بهزیستی جمع آوری شده است و این کمپین تا پایان فروردین ادامه دارد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با بیان اینکه تمامی جامعه هدف سازمان بهزیستی افراد نیازمندی هستند که ممکن است نیازهای خاصی داشته باشند، اظهار کرد: این افراد مانند زنان سرپرست خانوار، افراد معلول و.. بنا بر شرایط ویژه خودشان نیازهایی دارند اما با توجه ایام عید، همه افراد دوست دارند مانند سایر اعضای جامعه از کالاهایی مثل پوشاک و البسه مناسب، میوه و شیرینی و… بهره مند باشند.

چوبکار در ادامه با اشاره به نیازهای ویژه جامعه هدف بهزیستی برای کمک‌های مردمی تصریح کرد: در دل جامعه هدف بهزیستی افرادی هستند که در همین بین نیازمند کالاهای ضروری دیگر مثل پوشک کودکان و بزرگسالان و… هستند و نیازشان به این کالاها بیشتر از البسه و… است. با این وجود برخی از زنان سرپرست خانوار نیز هستند که شب عید به دلیل جا به جایی مسکن نیازمند ودیعه مسکن و یاری تمام خیرین جامعه هستند تا به آنها کمک کنند.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها