چهره اینفلوئنسر سال 97 از نگاه مخاطبان خبر فوری کیست؟

از اظهارنظرهای عجیب رائفی پور تا اقدامات خداپسندانه نرگس کلباسی

چهره سال 97 در حوزه فعال مجازی به انتخاب مخاطبان خبرفوری، علی اکبر رائفی بود.

از اظهارنظرهای عجیب رائفی پور تا اقدامات خداپسندانه نرگس کلباسی

علی اکبر رائفی پور ، کمتر کسی است که این روزها نام او را نشنیده باشد! نظریه پرداز و سخنرانی که در بیشتر به واسطه سخنانش درباره فراماسونری و نظریه توطئه در فضای مجازی شهرت پیدا کرد. مخاطبان خبر فوری اما او را به عنوان شخصی تاثیرگذار در فضای مجازی در سال 97 انتخاب کردند. در گزارش زیر به معرفی او و البته رقبایش در لیست چهره‌های تاثیر گذار سال گذشته می‌پردازیم.

**رائفی پور کیست؟

جوان سی و سه ساله‌ای که لیسانس حسابداری دارد و حوزه فعالیتش نظریه پردازی و سخنوری است. او البته فرضیات متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

رائفی پور در سال 96 از ابراهیم رییسی حمایت کرد و او را یاور شب هنگام فقرا توصیف کرد.رائفی پور همچنین پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و در زمانی که نظرسنجی‌ها هیلاری کلینتون را جلو نشان می‌دادند، بیان کرد چهار سال است در سخنرانی‌هایش می‌گوید رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا یک زن است و آمریکایی‌ها برای «بازی با افکار جهانی» یک زن را به ریاست جمهوری می‌رسانند.

این نظریه پرداز اما حوزه اجتماعی را هم از گفته‌های خود بی‌نصیب نگذاشته است. او معتقد است رسانه‌های غربی در طلاق ایرانیان موثر بوده و شبکه‌های ماهواره‌ای هم توسط صهیونیست ایجاد شده است. او همچنین معتقد است که این شبکه‌ها با نمایش فیلم‌هایی با مضامین روابط نامشروع، سقط جنین، خیانت زن و شوهر به یکدیگر، فرزندان نامشروع و رابطه‌های جنسی قبل از ازدواج سعی در عادی سازی این رفتارها در بین مردم ایران دارند.

از جمله نظریه‌های او این است که هدف ساخت کارتون‌های تام و جری میکی‌ماوس والت‌دیسنی محبوب کردن یهودی‌ها بوده‌است. به اعتقاد او همه شخصیت‌های خوب کارتون‌ها کلاه یهودی دارند.

**مهم‌ترین اقدامات رائفی پور

او در شهریور امسال به ایراد سخنرانی درباره FATF پرداخت و ادعا کرد: یکی از مسئولان رده بالای FATF صراحتا بیان کرده است برای زمین گیر کردن ایران در تحریمها تا می توانیم باید دست شرکتها و واسطه های مالی ایران در دنیا قطع کنیم و نیز معاون اسبق خزانه داری آمریکا می گوید که ایران جزو پرریسک ترین کشورها از نظر تامین مالی تروریست هست و جهان را تهدید می کند باید در لیست سیاه باشد. با این ابزار کشورها را از تعامل با ایران می‌ترسانند و اینکه آقای عراقچی می گوید ما خودمان تروریست را در این سند می توانیم بازتعریف کنیم توهم است، زیرا که آنان صراحتا مصداق تروریست را به کشورها تفهیم و القا می کنند.

وی همچنین گفت: درچند بند این بند صراحتا به استرداد مجرمین اشاره شده است بنابراین مجبور خواهیم شد با دستان خودمان فردی مثل سردار سلیمانی را به آنان تحویل بدهیم.

رائفی همچنین توضیح داده است: ما قبلا هم در لیست سیاه FATF بوده ایم مگر چه مشکلی برایمان پیش آمده بود؟ خیلی از بانکهای دنیا علاقه مند داشتن تعاملات مالی با ایران هستند و اصلا برایشان FATF اهمیتی ندارد، بلکه آنچه آنان را از تعامل مالی با ایران می ترساند تحریم های اولیه و ثانویه آمریکا است.

وی همچنین در تابستان 97 ادعا کرد که بحران جنسی جامعه را فراگرفته و مسئولین باید برای ازدواج کاری کنند. وی ادعا کرد: زنان برای انتخاب نوع پوشش باید به این پرسش پاسخ دهند که میخواهند چگونه دیده شوند، آیا صرفا زن بودن و جنسیت را برای هویت خود انتخاب کرده اند در حالی که اسلام نمی خواهد به زن نگاه صرفا جنسی وجود داشته باشد. برخی جوانان به دلیل وجود دختران ارزان قیمت که به راحتی در دسترس هستند تعهد ازدواج را انتخاب نمی کنند و به آن تن نمی دهند. دخترانی که همه هویت خود را جنسی معرفی می کنند نهایتا بیست تا سی سال سال می توانند در عرصه تنوع طلبی مردان خریدار داشته باشند.

اما شاید مهم‌ترین ادعای او انتقادش به بازیکنان اسبق تیم ملی بود. او به علی کریمی و مهدی مهدوی کیا که در توییترشان به انتقاد از سیاست خارجه ایران پرداخته بودند اعلام کرد که بهتر است به تبلیغات تلویزیونیشان و دوغ خوردنشان بپردازند!

**رقیب سرسخت رائفی پور

جالب است بدانید که رقیب رائفی پور، نرگس کلباسی بود، فردی که در منطقه غرب ایران به بازسازی خانه‌های زلزله زدگان کرمانشاهی پرداخته و بسیاری از روستاها مانند شمشیردار الرشید را از نو بازسازی کرده است. کلباسی که بعد از تبرئه شدنش در هند به ایران بازگشت از زمان زلزله کرمانشاه تاکنون به تهران بازنگشته و خانه سازی می‌کند. کلباسی اما در نهایت گوی رقابت را به رائفی پور واگذار کرد و این نظریه پرداز توانست با آرای بالایی اینفلوئنسر برتر سال به انتخاب مخاطبان خبر فوری شود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • علی
    0

    بر پدرتون لعنت با این مدل نوشتنتون. از اول تا آخرش تقطیع و تحریف و تهمت درباره رائفی بود. شما اصلاح طلبا هیچوقت عرضه مناظره ندارید فقط پشت متنای دروغتون سنگر گرفتین و دیگران رو تحقیر میکنید. تهشم این اوضاع افتضاح مملکتمونه

  • حامد
    0

    سلام واقعا متاسفم برای شما با این طرز بیان این شخصیت اندیشمند خوب بنویسید له کردن شخصیت رائفی پور نه توضیح شخصیت او

  • محمد
    0

    هدف از این نوع معرفی فقط ی چیز میتونه باشه (تخریب) ولی کسی ک واقعا میخواد آقای رائفی پور رو بشناسه بهتره به سخرانی های ایشان گوش بده آیا بهتر نیست خودمون بشناسیم ب جای اینکه نظر رسانه ب ما تحمیل و دیکته شه؟!!

  • بردیا
    1

    لیسانس حسابداری حراف بیسواد طلبکار همه چیز دان

    نظرات شما -
    • نایبی
      0

      همه چیز دان رو درست فهمیدی ولی بقیه اش رو از حسودی گفتی مگه نه؟

  • امین
    0

    این نوع نوشتار و معرفی نشان از کینه و خشمتون نسبت به این فرد هست. شما که رسانه هستین اصلا بلد نیستین که منطقی حرف بزنین و صرفا عقلتون به چشمتونه. مطمئنم که شما حتی یه سخنرانی رو از ایشون گوش نکردین. واقعا متاسفم براتون، که با این رسان ای که در دست دادید فقط میخواید یه سری افداد رو (تخریب) و یه سری ها رو بولد کنید. خیلی راحت با پول نظراتتون بر عکس میشه و عروسک خیمه شب باز بعصی افراد هستین.

  • محمد سمایی
    1

    واقعا متاسفم که با تقطیع و تحریف سعی در تخریب رائفی پور رو دارید. متن معرفی رائفی پور انگار از رسانه هایی مثل بی بی سی و ووا بیان شده بود!از همون بند اول سعی در جهت دهی افکار مخاطب داشتید و نه بیان واقعیت. هرکس که رائفی پور رو نمیشناسه به سخنرانی هاش مراجعه کنه و درگیر تخریب و تمسخر های رسانه ها نشه.

  • ناشناس
    0

    این طرز بیان رو از شما توقع نداشتم

  • م
    0

    متن حاکی از سوزش نویسنده است البته از رسانه ی اصلاح طلب بیش از این توقع نیست من اصولگرا نیستم اما همیشه به سیاست تخریب اصلاح طلبان برای پوشش ضعفها و فرافکنی منتقدم

  • رضا
    0

    ای کاش کسی که این بیوگرافی کوتاه رو نوشته شناختی از رائفی پور داشت و به ویکی پدیا و... بسنده نمیکرد.برای شناخت رائفی پور باید سخنرانی هاشو گوش کرد نه دوسه تا کلیپ تقطیع شده رائفی پور عشق است

  • بهبود
    0

    اکثر سخنرانی‌های آقای رائفی پور منطقی و درسته.

  • بنده خدا
    0

    خانم نرگس کلباسی انسان خیر و نوع دوستی هست و خداوند ان شاالله بهشون اجر بده ولی مقایسشون با جناب رائفی پور کاملا اشتباهه, هدف رائفی پور روشنگری و شفاف سازیه و اینکه تو این دنیای پر از ریا و دروغ ذهن جوونا منحرف نشه و در مسیر درستش قرار بگیره, یه نگا به اطرافمون بندازیم مصداق صحبتهای ایشون رو میبینیم, درضمن ایشون معصوم و عاری از اشتباه نیستن ولیکن بیشتر از ده ساله که دارن تحقیق و مطالعه میکنن و کسانی که بهشون رای دادن مطمئنا شناختشون سطحی نیست و بیشتر از شماس. هدایت افکار به راه راستین اسلام در این زمانه مهمتر از هر چیزی است.. اللهم عجل لولیک الفرج

  • الناز محمدی
    0

    واقعا براتون متاسفم بخدا به قیامت ایمان ندارید چرا فکر میکنید آسیب جسمی به یه نفر حق الناسه اما تخریب چهره اش نه؟ این آدم داره برای امام زمان زخمت میکشه خدا گواهه نمیبخشمتون من نمیگم تعریف کنید اما دروغ ننویسید

  • میثم
    0

    و شما چه دانید استاد رائفی پور واقعا کیه!!چرا درباره فعالیت های مهدویش ننوشتین.درباره کمپین های خوبی که راه انداخته مثل مهرمهدوی.واقعا حدفتون تخریب.

  • سعید
    0

    سخنرانی های ایشون یه جای شما رو سوزونده وگر نه بهتر از استاد رائفی پور کسی رو سراغ نداریم

  • مرد مرد
    0

    الان تو این متن رائفی رو معرفی کردید یا تخریب ؟؟ خواهشا منصف و بی طرف باشید

  • فاطمه بنی اسدی
    0

    دوستان عزیزی که این مطلب رو میخونید مطالب بالا جهت تخریب شخصیت استاد رائفی پور نوشته شده اگر به دنبال حقیقت هستین و میخوایین با استاد آشنا بشید به سایت رسمی ایشون یعنی masaf.ir مراجعه کنید و همچنین کانال تلگرانی به آدرس masaf

  • الهه
    0

    وقتی یه مجموعه دور هم جمع میشن که کار خبررسانی رو انجام بدن،باید کار صادقانه انجام بدن نه اینکه مطالب اشتباه رو تحویل مردم بدن،تو مطالبتون تجدید نظر کنین

  • معصومه
    0

    برای سایت خبری‌تون متاسفم که اینطوری کینه‌هاتون رو نشون می‌دید. واقعا چه متنیست که در مورد ایشون گذاشتید؟!

  • سما صباغ
    0

    چرا اینقدر دروغ نوشتی ....یا حسودی یا جاهلی یا خائنی .

  • محمدرضامحمدی
    0

    چقدرکینه داریدازاین شخص؟؟ چرااینقدراین متن سخیف وپردروغه؟؟ کی رائفی پورازآقای رئیسی حمایت کرد؟؟ بابابخداهیچی ارزش اینهمه کینه رونداره! التماس ذره ای انصاف!!

  • نایبی
    0

    سلام حالت خوبه داداش ؟ داری اشتباه میزنی ایشون انتخاب اصلح مخاطبان سایتت هستن فکر کردی ما انتخابش کردیم که تو جنازه اش رو تحویلمون بدی مگه گِل داری لگد میکنی ! با هر جمله ای که خوندم یه فحش آبدار بهت دادم

  • احمد نصری
    0

    موسسه مصاف رومیشه گفت یه (سازمان) عمل گراست ودر کنار همه فعالیتهای تئوریک و درستی که انجام میدهند در عمل هم خیلی کارهای ارزشمندی انجام داده اند ومیدهند

  • سید داود
    0

    لعنت بهت با قضاوت یه طرفه‌ات

  • مهدی
    0

    تشکر که از ویکی پدیا کپی کردی

  • سارا
    0

    دوستت دارم رائفی واقعا حرفهای منطقی و سازنده ای میزنی و عمل میکنی

  • خودم
    0

    چرا اینقدر درباره ی رائفی پور دروغ نوشتی . خجالت نمیکشی .یا شایدم به خاطر اینه که به حزب سیاسیتون باج نداده این کارارو میکنید

  • محمد فلاح
    0

    یعنی چی آقا. شما اومدید یه تیکه از سخنرانی رو گرفتید میگید آها فلانی فلان چیز رو مدعی شده ها!!! شاید اون چیز رو گفته بعد نفی کرده. مطمئنا اگه کسی زبان فارسی رو بلد باشه و با فرهنگ مردم فارسی زبان آشنا باشه فرق تعنه و کنایه رو از ادعا متوجه میشه. مطمئنید فارسی زبان هستید که اینو نوشتید یا صهیونیستی چیزی از آب در اومدید؟!

  • دین که ندارید
    0

    آزاده هم که نیستید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها