اگر مدام موهای خود را لمس می کنید نگران نباشید / مگان مارکل هم مثل شماست! + عکس

راز دست کشیدن مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا به موهایش در فضای مجازی خبرساز شد.

اگر مدام موهای خود را لمس می کنید نگران نباشید / مگان مارکل هم مثل شماست! + عکس

بلانکا کوب (Blanca Cobb) که متخصص زبان حرکات بدن است و دیگر متخصصان و روانشناسان نظر خود را در این مورد بیان کردند برخی از افراد موهای خود را لمس می کنند ، با انگشتان خود بازی می کنند ، آرنج هایشان را می خارند و ... روشی از روانشناسی و فیزیولوژیک بیان می کنند این افراد که این چنین عادت هایی را دارند هنگامی که احساس اضطراب و استرس دارند با انجام این کارها آرام می شوند .

بعضی از افرادی که این کارها را انجام می دهند ، زمانیکه نمی دانند باید چکاری انجام دهند یا چه چیزی بگویند این کارها را انجام می دهند .

کوب همچنین نیز بیان کرد : زمانی می توان این احساسات را کاملا به دست آورد که بتوانیم دلیل این کارها را بدست آوریم برای مثال اگر کسی اغلب موهای خود را با دستانش در شرایط غیر اضطراری مانند صحبت کردن با تلفن ، خواندن یک کتاب یا تماشای تلویزیون لمس کند ، نباید از این حالات ترسید .

همچنین اگر آنها در حال صحبت کردن هستند و یا با طرف مقابلشان راحت نیستند موهایشان را لمس می کنند .

یا برای مثال اگر شما عکسی دارید و مطمین هستید که میلیون ها نفر خواهند دید قطعا عصبانی خواهید شد و کوب در این زمینه نیز بیان کرد: در این وضعیت لمس کردن موهایتان یک کار آرام بخشی خواهد بود .

شیوه ایی که مگان مارکل در حال لمس موهایش است نشان دهنده این است که او در حال بازی کردن با دوربین است و به دلیل اینکه او فردی سلطنتی است ، ممکن است به این دلیل این چنین ژستی بگیرد که بیان کند از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است .

منبع: رکنا

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها