واژگونی تانکرسوخت درکنارگذر اراک براثر لغزندگی جاده

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: بر اثر واژگونی یک تانکر حامل سوخت به علت بارش برف سنگین و لغزندگی جاده در محور کنارگذر شمالی اراک، این محور برای ساعتی مسدود گردید که بازگشایی شد.

واژگونی تانکرسوخت درکنارگذر اراک براثر لغزندگی جاده

سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: ظهر یکشنبه یک دستگاه تانکر سوخت در کنارگذر شمالی اراک به دلیل لغزنده بودن سطح جاده واژگون شد که بر اثر آن انسداد ایجاد شد و تردد برای ساعتی وقفه داشت که بازگشایی معبر انجام شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: به علت بارش برف اکثریت جاده‌های استان مرکزی شرایط لغزنده و ناایمنی دارند و تردد در آنها با کندی و سختی جریان دارد. بارش برف سنگین و کولاک در جاده‌های اراک - خمین، خمین - الیگودرز، اراک- توره، اراک - ازنا، زالیان - ازنا ادامه دارد و تردد در این مسیرها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

کهریزی عنوان کرد: ۲۵ تصادف از بامداد امروز تاکنون دلیل لغزندگی سطح عبوری و بارش برف در جاده‌های استان رخ داده که تمامی آن‌ها خسارتی بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رانندگان خواست در صورت امکان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی بپرهیزند و در صورت لزوم تجهیزات کامل زمستانی از جمله پتو، مواد خوراکی و گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها