دشمن می‌خواست مردم را از نظام جدا کند/ ملت ایران تسلیم نمی‌شود

رئیس‌جمهور گفت: امید دشمنان این بود که مردم را از مسیر، دین، انقلاب و نظام و اعتقاداتشان جدا کنند اما این مردم سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان با صدای بلند پاسخ منفی دادند.

دشمن می‌خواست مردم را از نظام جدا کند/ ملت ایران تسلیم نمی‌شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی که صبح امروز (یکشنبه) به استان بوشهر سفر کرده است، در جمع مردم کنگان اظهار کرد: از ملت ایران تشکر و سپاسگزاری می‌کنم به دلیل اینکه در این سالی که توأم با مشکلات و سختی‌های اقتصادی بود، مردم در همه مراسم‌های باشکوه انقلابی و دینی اجتماعشان و مقاومتشان و حضورشان را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمنان اعلام کردند ممکن است مشکلاتی را برای ما بوجود بیاورید اما نخواهید توانست ما را در برابر خود تسلیم کنید.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: این ملت ملتی شجاع و مقاوم در برابر انواع توطئه‌های دشمنان بوده و خواهد بود. همه ما می‌دانیم که دشمنان ما در یکسال گذشته تمام توان خود را برای فشار بر زندگی مردم وارد آورند و امید آنها این بود که مردم را از مسیر، دین، انقلاب و نظام و اعتقاداتشان جدا کنند اما این مردم سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان با صدای بلند پاسخ منفی دادند.

وی با بیان اینکه دولت در این شرایط با همه توان در کنار ملت خواهد بود، گفت: ما با حول و قوه الهی و با همه امکانات و توانی که از آن ملت ایران است به کمک مردمی که سختی‌های بیشتری را تحمل می‌کنند و آنهایی درآمد ثابت دارند و سخت‌ترین مشکلات را خواهند داشت، آمدیم.

روحانی تصریح کرد: ما در بودجه سال آینده برای آنهایی که درآمد ثابت دارند و برای همه کارمندان یعنی شاغلین و بازنشستگان که مجموع آنها حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است و برای همه کارگران که جمعیت آنها حدود ۱۴ میلیون نفر است، تلاش کردیم بتوانیم حقوق و مستمری را برای کارمندان حدود ۲۰ درصد و برای کارگران بیش از ۲۰ درصد افزایش دهیم. البته این ۲۰ درصد کارمندان با یک فرمول خاصی توسط مجلس تصویب و تبدیل به قانون شد و ما هم موظف به اجرای آن هستیم. برای کارگران هم در این هفته در شورای عالی کار مقدار حقوق آنها تصویب می‌شود که در مجموع بیش از ۲۰ درصد است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    آقای رئیس جمهور!!! شما استاد فن شعار و بازی باکلمات هم باشید با تحمیل تنگناهای مصنوعی خود و با ده برابر کردن قیمتها و به حضیض رساندن قدرت خرید مردم از زیر بار مسئولیت هم دستی با تحریمهای انسان ستیز دشمنان هرگز نمی توانید فرار کنید و حتما در محکمه عدل مردمی انقلاب و نظام اسلامی پاسخگوی تک تک اقدامات خود در این زمینه خواهید بود. شما از دیدن نتیجه ی شوم اقدامات خود در این زمینه که به اصطلاح زیرکانه بر خلاف سوگند خویش با تبانی با اکثریت رانت خوار در مجلس شورا برای به زانو در آوردن مردم و نا امید کردن آنان و برای اثر گذاشتن تحریمهای دشمنان بیگانه انجام می دهید در این محکمه ی مردمی عادلانه که بزودی بر پا خواهد شد و بازیهای شما را کف دستان خواهد گذاشت و رسوا خواهد کرد با قوت شکست ناپذیر قهر الهی راه گریزی نخواهید داشت و مزه ی خفه کننده ی انتقام زجرهای کمر شکن جان کاه معنویت زدا را که در طول این چند سال به مردم بی پناه تحمیل نمودید انشاء الله پیش از دشمنان بیگانه خواهید چشید.

  • مردم
    0

    هنوز وقت هست برای اینکار!!!!!!!!!

  • مم
    0

    اگربه خاطرخون شهدا وجانثاری جانبازان ومقام معظم رهبری نبودمردم ازدست توبه دشمن پناه می اوردند توروخدا دست ازسرمون بردارچندتاجوون بچگی کردند به تورای دادند مابایدتاوان پس بدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها